معرفی رسمی اوپو K3 / طراحی زیبا با قیمت مناسب

اپو K3

بعد از شایعات بسیار منتشر شده از اپو K3 و تصاویر HANDS_ON این گوشی هوشمند. امروز این محصول میان رده بصورت رسمی معرفی شد. بهره بردن از پردازنده مناسب به هراه صفحه نمایش بسیار زیبا و با کیفیت در کنار دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شده برای این گوشی، از جمله مشخصات شاخص آن می باشد.

مشخصات فنی اوپو K3

اوپو همواره در زمینه گوشی های هوشمند میان رده عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته. اوپو رنو 10 ایکس زوم نیز تا به الان یکی از قدرتمند ترین پرچمداران این شرکت می باشد. این محصول میان رده جدید نیز تقریبا از طراح مشابه با نمونه پرچمدرا خود بهره برده است.

در قسمت جلوی گوشی شاهد استفاده از صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد می باشیم که قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای داده. برای یک گوشی میان رده، استفاده از این قابلیت در صفحه نمایش، هیچ چیزی از یک پرچمدار کم ندارد.

به لطف استفاده از طراحی دوربین سلفی پاپ آپ، ناچ به طور کامل از صفحه نمایش حذف شده. صفحه نمایشی با کیفیت بدون ناچ، برای یک گوشی هوشمند میان رده، فوق العاده است.

سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و سنسور های 16+2 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی در نظر گرفته شده اند. طرح در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی پاپ آپ با طرح در نظر گرفته شده برای اوپو رنو متفاوت بوده (دوربین سلفی پاپ آپ با طرح بال کوسه). اما معماری دوربین های اصلی تفاوت چندانی نداشته است.

پردازنده اسنپدراگون 710 به همراه رم 6 گیگابایتی و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. اوپو برای این محصول میان رده خود همانند پرچمداران خود از شارژ سریع VOOC 3.0 استفاده کرده که قابلیت شارژ 75 درصدی باتری، در مدت زمان 30 دقیقه را دارند.

این گوشی هوشمند میان رده در دو مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت های 230 و 275 دلاری روانه بازار خواهند شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد