معرفی مادربرد های MSI Z390 غرش اژدهای خشمگین

مادربرد های مجهز به چیپ ست Z390 اینتل در حال آماده سازی برای ورود به بازار هستند و مشتاقان فناوری های جدید در انتظار مادربرد های Z390 هستند. یکی از فعال ترین و مهم ترین شرکای تجاری اینتل در زمینه تولید مادربرد، برند تایوانی MSI است که در خصوص مادربرد های Z390 نیز سنگ تمام گذاشته است. محصولات جدید MSI شامل هفت مدل مادربرد مجهز به سوکت 1151 اینتل با امکانات و ویژگی های متعدد می شود.

مادربرد های MSI به بهترین نحو ممکن آماده پذیرایی از پردازنده های جدید و هشت هسته ای اینتل هستند و تنوع قابل قبول ام اس آی به کاربران نشان می دهد که با هر سلیقه و بودجه ای می توانید مادربرد ایده آل خود را انتخاب کنید. ام اس آی سه دسته بندی برای مادربرد های خود در نظر گرفته که شامل MEG (مخفف MSI Enthusiast Gaming) به عنوان حرفه ای ترین، MPG (مخفف MSI Performance Gaming) با حفظ تناسب میان عملکرد و قیمت و در نهایت MAG (مخفف MSI Arsenal Gaming) با بهترین تناسب میان عملکرد و قیمت اقتصادی لحاظ کرده است.

ام اس آی در دسته بندی MEG مادربرد حرفه ای و بی نظیر MEG Z390 GODLIKE را ارائه می دهد که تمام توان پردازنده قدرتمند Core i9-9900K اینتل را در دسترس کاربران قرار می دهد. مدار تغذیه قدرتمند 18 فاز که MSI برای این مادربرد طراحی کرده، توان قابل توجهی برای اورکلاک پردازنده های هشت هسته ای اینتل فراهم می سازد. در ساخت برد MEG Z390 GODLIKE از ترکیب آلومینیوم و ABS استفاده شده تا در کنار سینی پشتی، کیفیت ساخت بالای این مادربرد را نمایش دهند. پنج عدد اسلات M.2 PCI SSD به همراه کارت رایزر، پورت U.2، کارت HDMI استریمینگ و کارت شبکه حرفه ای AC از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می روند.

مادربرد MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC دیگر محصول قدرتمند ام اس آی است که امکاناتی مانند مدار تغذیه 10 فاز، کارت صدا و شبکه حرفه ای و ویژگی های به نسبت مشابه با GODLIKE را در بخش های مختلف خود جای داده است. نکته قابل توجه در خصوص MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC وجود یک اسلات M.2 زیر هیت سینک خنک کننده چیپ ست Z390 است که به صورت دو منظوره، هم چیپ ست اینتل و هم درایو سالید M.2 را خنک می کند.

ام اس آی محصولی قدرتمند در پلتفرم mini-ITX به نام MSI MPG Z390I Gaming Edge AC را طراحی کرده که مدار تغذیه 5 فاز در دو بخش مجزا، کارت صدا و شبکه حرفه ای و نورپردازی RGB در بخش های مختلف مادربرد از ویژگی های این مادربرد به شمار می روند.

مادربرد MSI MAG Z390 Tomahawk از سری محبوب و پرطرفدار Tomahawk ام اس آی است که رنگ بندی نقره ای + مشکی را از نسل گذشته خود به ارث برده است. با وجود اسلات M.2 روی این مادربرد، خنک کننده اختصاصی ام اس آی برای این اسلات لحاظ نشده است.

ام اس آی Z390-A Pro دیگر محصول این برند از سری جدید است که رنگ قهوه ای برد، کاربران را به یاد مادربرد های حرفه ای نسل های گذشته می اندازد. سایر محصولات جدید ام اس آی مجهز به چیپ ست Z390 اینتل را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

پست های مرتبط

بررسی مادربرد Gigabyte Z790 AORUS Elite X WiFi7

با مادربرد 110 دلاری B650 ازراک، رکورد اورکلاک پردازنده Ryzen 9 7950X تغییر کرد!

چیپست X870E برای پردازنده‌های پرچمداران AMD Ryzen 9000 آماده می‌شود