معرفی مانیتور گیمینگ ROG Swift PG278QE از ایسوس

ایسوس را باید استاد استفاده از ویژگی های غیر ضروری در محصولاتش دانست. این شرکت تایوانی این بار مانیتور 27 اینچ گیمینگ ROG Swift PG278QE را معرفی کرده است.

این مانیتور با سطح مسطح از نوع 27 اینچ است که با ویژگی های خاص خود در رده مانیتورهای گیمینگ قرار می گیرد. از ویژگی های بارز این مانیتور می توان به استفاده از رزولوشن 1440×2560 پیکسل که برای بازی های روز گزینه مناسبی است و البته کاربر را مجاب می کند تا از کارت گرافیک خوبی مانند RTX 2070 استفاده کند.

 

زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه یکی دیگر از ویژگی های خوب این مانیتور است. پشتیبانی از G-Sync انویدیا که لگ های تصویر را از بین می برد در کنار استاندارد TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی از جمله مواردی است که می تواند گیمرها را با جذابیت بیشتر تصویری روبرو سازد.

اما یکی از مواردی که در این مانیتور استفاده شده است، نرخ بروزرسانی تصویر 165 هرتز است. بارها در مورد این موضوع صحبت کرده ایم که نرخ بروزرسانی بیش از 144 هرتز برای مانیتور یا تلویزیون، هزینه ای اضافه است. احتمال می رود ایسوس برای قدرت نمایی و فروش بیشتر از این نرخ بروزرسانی استفاده کرده است.

ایسوس در مورد پنل استفاده شده اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما بر اساس زاویه دید 160 درجه تا 170 درجه می توان استفاده از پنل TN را محتمل تر دانست. در بخش پورت های ورودی هم شاهد DisplayPort 1.2 و پورت HDMI 1.4 هستیم. قیمت رسمی این مایتور گیمینگ هنوز از سمت ایسوس اعلام نشده است.

پست های مرتبط

LG Display قصد دارد پنل‌های OLED گیمینگ با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم را به تولید انبوه برساند

شرکت AOC از مانیتور گیمینگ پیشرفته خود به نام AGON Pro AG246FK رونمایی کرد

شرکت TCL از دو مانیتور گیمینگ 27 و 34 اینچی رونمایی کرد