معرفی گوشی انعطاف پذیر هوآوی میت ایکس برای نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا

گوشی انعطاف پذیر هوآوی میت ایکس

هفته پیش در مراسم رسمی رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، این شرکت کره ای از اولین گوشی انعطاف پذیر، گلکسی Fold پرده برداری کرد. رقیب همیشگی سامسونگ، هوآوی نیز طبق معمول دست روی دست نگذاشت و در پست منتشر توییتر این شرکت خبر رونمایی گوشی میت ایکس خود را برای نمایشگاه MWC 2019 امسال داد.

هوآوی میت ایکس متفاوت با گلکسی Fold

هوآوی با انتشار پستی در توییتر این شرکت، وعده رونمایی این گوشی انعطاف پذیر را برای نمایشگاه جهانی موبایل امسال داده، این شرکت قدرتمند طبق روال همیشگی می خواهد گوشی جدیدی و متفاوت با آنچه برای گلکسی Fold دیدم را رونمایی کند.

برای مثال گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Fold در حالت معمولی صفحه ای کوچک را نیز در قسمت پشتی برای حالت تاشو این گوشی هوشمند مشاهده می کنیم، اما میت ایکس گویا این گونه نخواهد بود و از یک صفحه نمایش یک دست بهره خواهد برد که در هنگام تا شدن، شما صفحه نمایشی کوچکتر را همانند یک گوشی هوشمند خواهید دید.

تصویر منتشر شده در صفحه توییتر هوآوی برای گوشی انعطاف پذیر میت ایکس

چنین اتفاقی نشان از تفاوت نوع انعطاف پذیری ای گوشی های هوشمند می دهد، گلکسی Fold به درون تا می شد و صفحه نمایش کوچکتر پشتی برای حالت تاشو در نظر گرفته شده بود، اما گویا گوشی انعطاف پذیر هوآوی به سمت بیرون تا می شود و همان صفحه اصلی برای حالت تاشو در نظر گرفته خواهد شد.

البته هوآوی وعده استفاده از سنسور های دوربین قدرتمند تری به نسبت سنسور های دوربین گلکسی Fold را برای میت ایکس داده است. تنها می توانیم منتشر باشیم تا کنفرانس این شرکت در روز اول نمایشگاه MWC 2019 برگزا شود تا ببینیم هوآوی چه محصولاتی را برای این نمایشگاه آماده کرده است.

قطعا در این نمایشگاه شاهد رونمایی هوآوی پی 30 و پی 30 پرو، پرچمدران جدید این شرکت نخواهیم بود. اما تکنولوژی اینترنت 5G و به احتمال زیاد شاهد رونمایی گوشی انعطاف پذیر میت ایکس در نمایشگاه جهانی موبایل امسال خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود