مقایسه دوربین گوشی های وان پلاس 7 پرو، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس، هواوی پی 30 پرو و آیفون 10 مکس

قطعا یکی از اصلی ترین معیار های مهم برای کاربران و متخصصان عرصه گوشی های هوشمند، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای هر گوشی می باشد. مقایسه دوربین در میان پرچمداران قدرتمند شرکت های مختلف همواره یکی از جالب ترین چالش ها برای این پرچمداران بوده. شاید در نگاه کلی بتوان گفت که یک گوشی از دوربین های قدرتمند تری بهره می برد. اما نباید فراموش کرد که سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های هر گوشی هوشمندی، نقاط قوت و ضعفی نیز خواهند داشت.

چالشی جدید برای قدرتمند ترین ها

چند روز پیش وان پلاس 7 پرو به همراه وان پلاس 7 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت بصورت رسمی معرفی شدند. این اولین باری بود که وان پلاس برای گوشی هوشمند خود از دوربین اصلی سه گانه ای بهره برده بود. بله درست است، وان پلاس 7 پرو از دوربین اصلی سه گانه استفاده کرده است.

یکی از معتبر ترین معیار های برای بررسی و مقایسه سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای گوشی های مختلف، امتیازی  است که سایت معتبر دگزومارک به این گوشی ها می دهد. که در حال حاضر هواوی پی 30 پرو توانسته بالاترین امتیاز ممکن از این وب سایت را کسب کرده است.

وان پلاس 7 پرو

اما این بار این چهار گوشی قدرتمند را در شرایط یکسان مورد مقایسه قرار داده اند تا این بار هر کاربری مشاهده کند که سنسور های دوربین کدام یک از این گوشی های هوشمند عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد. همانطور که پیش از این اشاره کرده بودیم، سنسور های در نظر گرفته شده برای هر گوشی هوشمند، نقاط ضعف و قدرت را باهم خواهند داشت. دیدن این ویدئو  از مقایسه سنسور های دوربین های این گوشی های هوشمند به شما کمک می کند تا مقایسه واقعی تر را مشاهده کنید و به واقع خواهید فهمید کدامیک از این پرچمداران از نظر دوربین های در نظر گرفته شده عملکرد بهتری را خواهند داشت.

پست های مرتبط

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد