مقایسه مدت زمان شارژ کامل گوشی های هوشمند شیائومی ردمی نوت7، هوآوی honor v20، نوکیا 8.1 و شیائومی پوکوفون اف 1

یکی از مهمترین قابلیت های یک گوشی هوشمند میزان باتری در نظر گرفته شده برای آن می باشد، اما از طرفی مئت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری یک گوشی هوشمند یکی از عوامل بسیار مهم می باشد. در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند روز دنیا از قابلیت شارژ سریع برای شارژ کردن خود بهره می برند. از طرفی چنین قابلیتی به شارژ وایرلس بعضی از گوشی های هوشمند نیز اضافه شده، در ویدئویی که مشاهده میکنید باتری گوشی های هوشمند شیائومی ردمی نوت 7، هوآوی honor v20، نوکیا 8.1 و شیائومی پوکوفون اف 1 مورد آزمایش قرار گرفتن تا مشخص شود کدامیک از این گوشی های هوشمند زودتر به شارژ کامل صد در صد می رسند.

شیائومی ردمی نوت 7

رقابت فناوری های شارژ سریع

در میان این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده این هوآوی honor v20 از بقیه گوشی ها جدیدتر می باشد. این آزمایش در سه بخش صورت گرفته است، میزان شارژ در 30 دقیقه اول، میزان شارژ در 1 ساعت زمان سپری شده و نیز زمان نهای شارژ کامل این گوشی های هوشمند.

هوآوی honor v20

البته بهتر است بدانید چنین آزمایشی در شرایط یکسان صورت گرفته و تمام این گوشی های هوشمند در حالت پرواز قرار گرفته اند تا این مقایسه درست تر صورت پذیرد. دلیل بخش بندی زمان های شارژ این بوده که برخی از گوشی های هوشمند از فناوری شارژ سریعی استفاده می کنند که برای مثال توانایی شارژ 50 درصدی در عرض 30 دقیقه را دارند. به همین دلیل بخش های زمانی مختلفی برای مقایسه مدت زمان شارژ این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شد.

شیائومی پوکوفون اف 1

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود