کاهش فروش گوشی های هوشمند اپل باز هم ادامه دارد

کاهش فروش گوشی های هوشمند اپل

اپل گویا دیگر با توجه به نظر کاربران گوشی های هوشمند جهانی، آن محبوبیت گذشته را ندارد. البته هنوز هم پیدا می شوند کسانی که تنها به دلیل نام اپل گوشی های هوشمند این شرکت را خریداری می کنند بدون اینکه  اصلا متوجه این موضوع باشند که آیا گوشی هوشمند که با چنین قیمت های نجومی خریداری می کنند اصلا می ارزد یا نه. می شود گفت نمی ارزد که اپل باز هم با مشکل کاهش فروش گوشی های هوشمند خود مواجه شده است.

چنین اتفاقی را به وفور در کشور خودمان می بینیم و متاسفانه حتی برخی از کسانی که نام خود را متخصص می گذارند و اکثر بررسی های خود را به محصولات این شرکت امریکایی اختصاص می دهند، و بهتر است نگوییم بررسی بلکه بهتر است گفته شود مراسم تجلیل و تعریف از محصولات اپل، پس بهتر است حرمت بررسی های تخصصی حفظ شود و بدون سلیقه شخصی این اتفاق رخ دهد. حال نیز اپل با غرور همیشگی خود کار خود را ادامه می دهد اما هرچقدر هم که مغرور باشی و خود شیفته این آمار است که نشان می دهد تا چه اندازه موفق بوده اید.

آیفون ایکس اس . ایکس اس مکس

فروش لوازم جانبی بهتر از میزان فروش گوشی های هوشمند

پیش از این نیز اپل با مشکل کاهش فروش گوشی های هوشمند خود مواجه بوده، آنقدر که هوآوی توانست رتبه دوم فروش گوشی های هوشمند در بازار جهانی را به خود اختصاص دهد و اپل نیز به رتبه سوم سقوط کرد. اپل بعد از معرفی پرچمداران جدید خود از آیفون ایکس آر نیز رونمایی کرد تا با قیمت پایین تری که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته بود میزان فروش خود را افزایش دهد.

آیفون ایکس آر توانست فروش خوبی را از خود به جای بگذارد اما به نسبت دو پرچمدار دیگر این شرکت با قیمت های بسیار نجومی، اما این فروش خوب هم نتوانست کمک شایانی به این شرکت امریکایی بکند. و بار دیگر طبق آمار های منتشر شده، اپل با کاهش فروش 15 درصدی در دو ماهه آخر سال میلادی گذشته مواجه شد.

آمار فروش گوشی های هوشمند اپل در دو ماهه پایانی سال 2018 میلادی

اما با همه ای تفاصیل  باز هم تیم کوک اعلام کرده فروش محصولات این شرکت افزایش پیدا کرده و برای مثال با آماری منتشر شده نشان داد که فروش مک های اپل با افزایش 9 درصدی مواجه بوده. اما باید قبول کرد که اپل نیز همانند سامسونگ در رونمایی از پرچمداران جدید خود عملکرد چندانی خوبی را از خود نشان نداده البته با این تفاوت که پرچمداران جدید اپل قیمت های بالاتری به نسبت پرچمدار سامسونگ به خود اختصاص دادند که طبعا در کاهش میزان فروش محصولات این شرکت موثر بوده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود