ناچ های جذاب سامسونگ برای نسل های جدید

ناچ های جذاب سامسونگ در مراسمی به صورت رسمی امروز معرفی شد. با توجه به جذابیت ناچ های معرفی شده برای گوش های هوشمند جدید، شرکت ها همواره سعی بر این داشته تا به نحوی از ناچ استفاده کنند تا کمترین میزان صفحه نمایش را اشغال کنند. کوچکترین ناچ های استفاده شده که با نام واتر دراپ خود را معرفی کردند، بعد از آن نوبت به خودنمایی اپو R17 نئو رسید تا از یک ناچ بسیار کوچکتر نسبت به واتر دراپ برای پرچمدار جدید خود استفاده کند، داستان به همین جا ختم نمی شود، وان پلاس 6T نیز از ناچ بسیار کوچکی در حد جای مناسب برای دوربین سلفی در نظر گرفته است.

سامسونگ نیز قرار نیس از این قافله جا بماند و امروز در مراسمی از ناچ های جدیدی که قرار است در پرچمدارن جدید خود که به احتمال زیاد در سال میلادی جدید رونمای خواهند شد بهره ببرد. در مراسمی که امروز برگزار شد  این غول کره ای، با توجه به تصویری که مشاهده می کنید قرار است 4 مدل ناچ مختلف زا از این پس برای محصولات خود در نظر بگیرد.

از چپ به راست در تصویر که مشاهده می کنید قرار است از یک ناچ U شکل، V شکل و O شکل استفاده کند و در پایان ناچ تقریبا یک دست و یک پارچه ای را مشاهده میکنیم. در نگاه اول طرح ناچ های در نظر گرفته شده به گونه ای می باشد که جایی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است ولی در مدل ناچ یک پارچه ما مکانی را برای این منظور مشاهده نمی کنیم که به احتمال خیلی زیاد محصولاتی که قرار است از این نوع ناچ استفاده کنند از دوربین سلفی در قسمت صفحه نمایش بهره خواهند برد که بسیار بر جذابیت محصولات این شرکت خواهد افزود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

4 نظرات

صفحه نمایش جدید اپل برای گوشی های نسل های آینده موبایل و تبلت - بنچیمو آبان 21, 1397 - 6:02 ب.ظ
[…] […]
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ هر روز جذاب تر – تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آبان 23, 1397 - 11:18 ب.ظ
[…] ۲۰ معرفی کند. جذاب ترین محصول این غول کره ای با توجه به مراسم رونمایی از ناچ های آینده شرکت سامسونگ، قرار است بدون داشتن ناچ و یک صفحه نمایش تمام صفحه عرضه […]
گوشی هوشمند بدون ناچ با صفحه نمایش اینفینیتی O در دست یک شهروند چینی – صفحه نمایش آذر 7, 1397 - 12:38 ب.ظ
[…] با رونمایی از ناچ های زیبا در مراسمی خاص دریچه تازه ای از طراحی صفحات نمایش را باز کرد. یکی از […]
هر آنچه باید از صفحه نمایش infinity-O بدانید – صفحه نمایش اینفینیتی O – بنچیمو آذر 11, 1397 - 10:02 ب.ظ
[…] طولی نکشید تا سامسونگ در مراسمی رسمی از چهار ناچ متفاوت خود رونمایی کرد. با این رونمایی جدید و جذاب دیگر جای هیچ گونه حرف و […]
دیدگاه بگذارید