نحوه انتخاب لوازم جانبی استاندارد موبایل از جمله باتری موبایل

لوازم جانبی موبایل از آنجایی که با عملکرد گوشی رابطه مستقیمی دارند، باید کاملا استاندارد باشند. استفاده از لوازم جانبی فیک می تواند آسیب های زیادی را به گوشی وارد کند. به عنوان باتری موبایل از اصلی ترین لوازم جانبی به حساب می آید و اگر مشخصات استانداردی نداشته باشد، در آن صورت شاهد مشکلات گسترده ای خواهید بود. در ادامه این مطلب به برخی از راه هایی می پردازیم که می توانید به اصل یا فیک بودن لوازم جانبی خود پی ببرید؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

چگونه به اصل یا فیک بودن باتری موبایل پی ببریم؟

برای اینکه بتوانید باتری موبایل استانداردی را انتخاب کنید، در ابتدا باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. انتخاب فروشگاه معتبر بسیار حائز اهمیت است و می توانید بهترین وسیله ها را تهیه کنید. اگر به دنبال بهترین باتری های موبایل و همچنین سایر لوازم جانبی هستید می توانید با کلیک بر روی لینک https://janebi.com/ بهترین خرید خودتان را تجربه کنید.
بر روی باتری مشخصات مختلفی درج شده اند. اگر هر کدام از این مشخصات را مشاهده نکردید، یعنی باتری شما استاندارد نبوده و نباید برای خرید آن اقدامی انجام دهید:
⦁ آدرس و نام سلول
⦁ مدل
⦁ ظرفیت
⦁ ولتاژ نامی
⦁ تاریخ تولید
⦁ علائم هشداردهنده
همچنین هر باتری دارای شماره سریال خاصی است. اگر یک باتری شماره سریالی مشابه با چندین مدل دیگر داشته باشد، می توانید به این نتیجه دست پیدا کنید که محصول اصل نبوده و کاملا فیک است و استانداردهای لازم برای تولید آن به کار گرفته نشده اند.

چگونه به اصل یا فیک بودن گلس پی ببریم؟

برای اینکه بتوانید به اصل یا فیک بودن گلس پی ببرید، راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارند. یک گلس با کیفیت و اصل با اجسام مختلفی مانند تیغ یا چاقو ضربه و خش نمی بیند. به همین علت می توانید از فروشنده بخواهید که خیال شما را از بابت این موضوع راحت کند. سطح گلس حتما باید کاملا صاف باشد؛ وجود هر گونه ناهماهنگی می تواند نشانه ای از غیر استاندارد بودن کالا باشد.
ظاهر گلس نیز می تواند شما را به این نتیجه برساند که آیا محصول انتخابی کیفیت لازم را دارد یا خیر. ظاهر گلس باید کاملا صاف بوده و برش های نامنظمی در آن دیده نشود. در غیر این صورت بهتر است دست به خرید نزنید. محافظ باکیفیت کاملا ضد روغن است و هیچ اثر انگشتی بر روی آن باقی نمی ماند. پس حواستان نسبت به این موضوع باشد.

چگونه به اصل یا فیک بودن کابل شارژ پی ببریم؟

یکی از مهم ترین لوازم جانبی که اصل بودن آن بسیار حائز اهمیت بوده، کابل شارژر است. راه های مختلفی وجود دارند که شما از طریق آن ها می توانید پی ببرید که آیا محصول مورد نظر شما اصل است یا فیک. یکی از آن ها علائم و متن روی پلاگین است. بر روی دو شاخه شما باید حتما علامت CE و یا نشان گواهینامه درج شده باشد. پورت یو اس بی باید کاملا سفت و استوار باشد؛ نمونه های تقلبی دارای پورت های بسیار شل و ضعیف هستند. جنس کابل شارژر باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشد؛ در غیر این صورت احتمال آتش سوزی و جرقه افزایش پیدا خواهد کرد.

سخن آخر

تشخیص اینکه لوازم جانبی استاندارد هستند یا خیر، کار چندان آسانی نیست؛ به همین علت ایمن ترین راه این بوده که شما یک فروشگاه معتبر را برای این کار انتخاب کنید. با این روش می توانید خیال خودتان را از بابت خریدتان راحت کنید. فروشگاه لوازم جانبی دات کام، یکی از بهترین فروشگاه در زمینه عرضه انواع لوازم جانبی است. شما می توانید محصولات با کیفیت و اصلی را از این فروشگاه پیدا کنید و یک خرید موفقیت آمیز را برای خودتان رقم بزنید.

این مطلب تبلیغاتی است و رسانه تخصصی بنچیمو مسئولیت آن را برعهده ندارد

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد