تاخیر عنوان های Diablo 4 و Overwatch 2

شرکت تلفیق شده Activision Blizzard سالهاست که یکی از یکه تازهای بی بدیل عنوان های نقش آفرینی است و همیشه سعی در ارتقا سطح کیفی این سبک بازی ها داشته است. یکی از محبوب ترین عنوان های این شرکت، بازی Diablo تا بحال با سه شماره توانسته به نوک قله موفقیت دست پیدا کند. اما بلیزارد برای شماره چهارم این عنوان محبوب چه برنامه هایی دارد؟ آیا این عنوان باز هم می تواند مانند گذشته خود بخوبی بدرخشد؟

روزهای بد بلیزارد

مدت زمان زیادی از معرفی عنوان Diablo 4 می گذرد، نمایشی بسیار باشکوه از بازگشت اهریمن و تاریکی. اما به تازگی خبر رسیده که زمان انتشار این عنوان به تاخیر افتاده و مشخص نیست که کار حتی در چه مرحله ای قرار دارد. Activision Blizzard برای انتشار دو بازی Overwatch 2 و Diabo 4 به احتمال زیاد بازه زمانی سال 2023 را انتخاب خواهد کرد. خوب یعنی که باز هم زمان زیادی باقی مانده است تا بتوانیم شماره چهارم را تجربه کنیم.

در حقیقت نه تاریخ انتشار رسمی دیابلو 4 و نه Overwatch 2 مشخص نشده است، اما Activision Blizzard  در صحبت های اخیر خود در مورد سه ماهه سوم خود برای سال 2021 چنین گفته بود: در حالی که ما همچنان در حال برنامه ریزی برای ارائه آثار جدید در سال آینده هستیم، ما اکنون در حال برنامه ریزی برای عرضه عنوان های Overwatch 2 و Diablo IV هستیم.

بلیزارد گفته که این تاخیر به این دلیل است که می توان برای توسعه بازی ها کار بیشتری انجام داد و در حقیقت می توان به سطح کیفی مطلوب تری رسید. زمانی که بلیزارد برای اولین بار از Overwatch 2 و Diablo IV در Blizzcon 2019 رونمایی کرد، گفت که انتظار می رود این بازی ها در سال 2021 عرضه شوند، اما به نظر می رسد که هیچکدام تا سال 2023 وارد بازار نخواهند شد.

در یک سال اخیر بلیزارد مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است، شکایت های پیاپی کارکنان در مورد تبعیض مشاغل باعث شد بازی دیابلو 4 کارگردان و طراح اصلی خود را از دست بدهد. لوییس باریگا به عنوان کارگردان و جسی مک کری به عنوان طراح اصلی از پست های خود کناره گیری کردند.

خوب امیدوار هستیم که Activision Blizzard دوباره روزهای خوب خودش را تکرار کند، شرکتی که خاطرات بسیار خوبی را با آثار با ارزش خود برای ما رقم زده است.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024