نسخه جدید بازی WRC در راه است : WRC 8 این بار بهتر از قبل

توسعه دهنده بازی های سری WRC اعلام کرد نسخه جدید این عنوان با نام WRC 8 در سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد. سرانجام پس از چند سال نسخه ای جدید از این بازی به صورت تریلری خود نمایی کرد. پس از کم کاری ناشر این عنوان، با منتشر کردن عکس و فیلم از محیط بازی یا گیم پلی، تا حدی دوستداران این عنوان را برای نسخه ای بهبود یافته خوشحال کرد.

با اجرای بازی فصل جدید مسابقات رالی جهانی 2019 یکی از چالش های نخست پیش روی گیمرها است. عنوان WRC را باید یک عنوان رسمی برای این مسابقات در نظر گرفت. این بازی با گرفتن حق امتیاز فصل 2019 توانسته تیم ها، راننده ها و خودروهای موجود در این فصل را در این نسخه بگنجاند. فصل 2019 رالی جهانی در این بازی با بیش از 100 مرحله در 14 کشور صورت می گیرد.

بازی WRC 8 را می توان چهارمین عنوان از WRC دانست که توسط استودیوی Kylotonn توسعه پیدا کرده است. توسعه دنده WRC در سال 2015 نسخه WRC 5 را روانه بازار کرد و توانست حق امتیاز آن را از FIA دریافت کند. اما عدم بروزرسانی، نبود تنوع در مراحل، رانندگی نا امید کننده و فیزیک ضعیف خودروها از مواردی بود که به سرعت می توانست این عنوان را از چشم مخاطبان بیاندازد.

اما نسخه WRC 8 این بار پس از مدتی دوری توانست مراحل بیشتر، رانندگی حرفه ای و فیزیک بهتر خودروها را به مزیت های این نسخه اضافه کند تا در نهایت کاربر را با عنوان سرگرم کننده و البته چالشی روبرو سازد.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد