نسخه جدید Apple TV تماس تصویری FaceTime را بدون استفاده از آیفون به عنوان وبکم فراهم می‌کند

طبق آخرین گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از Apple TV است که احتمالاً می‌تواند با دوربین داخلی برای FaceTime و برنامه‌های اضافی همراه باشد. مدت زیادی جزئیات این محصول را می‌شنویم و اکنون شایعاتی در رابطه با آن دوباره منتشر شده است. در حالی که اپل در حال حاضر مکانیزمی برای استفاده از FaceTime در Apple TV دارد، اما این به یک آیفون یا آیپد نیاز دارد که بتواند به عنوان وبکم برای نمایشگر بزرگتر استفاده شود.

همانطور که گفته شد، اپل احتمالاً در حال کار بر روی یک مدل جدید Apple TV است که شامل یک دوربین تعبیه شده در گیرنده دیجیتال است و نیاز به استفاده از آیفون یا آیپد اختصاصی به عنوان وبکم را از بین می‌برد. سال گذشته، با انتشار tvOS 17، کاربران اپل تی‌وی اپلیکیشن جدید FaceTime را به دست آوردند که به آنها اجازه می‌داد از طریق تلویزیون خود تماس ویدیویی برقرار کنند. در حالی که FaceTime برای Apple TV بسیار منطقی است، این شرکت تا سال گذشته از معرفی این قابلیت‌های تماس تصویری خودداری برای آن می‌کرد.

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه Power On خود بیان می‌کند که مدل آینده Apple TV دارای «کنترل‌های مبتنی بر ژست» خواهد بود، که احتمالاً برای کنترل واکنش‌ها در FaceTime به کار می‌رود و رویکردی مشابه با iOS و iPadOS را دنبال می‌کند. گورمن جزئیات بیشتری در مورد اینکه این ژست‌ها در Apple TV چه کاربردی خواهند داشت و اینکه آیا ژست‌ها می‌توانند دستگاه را در سطح سیستم کنترل کنند، ارائه نکرد.

اپل در نسخه‌های iOS 17 ،iPadOS 17 و macOS 14، کنترل‌های مبتنی بر ژست را در FaceTime ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا از جلوه‌های سه بعدی متحرک استفاده کنند. گورمن اشاره نکرد که کاربران چه زمانی باید انتظار یک Apple TV جدید را داشته باشند و آیا دستگاه با پیشرفت‌های اضافی مانند پردازنده سریع‌تر یا هر گونه تغییرات طراحی همراه خواهد بود یا نه. اپل همچنین روی ساخت نسخه جدید HomePod کار می‌کند که دارای نمایشگری برای کنترل و نمایش اطلاعات بهتر است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !