نسخه PC بازی Horizon Forbidden West قرار است از فناوری DLSS 3 انویدیا پشتیبانی کند

بازی پورت‌شده Horizon Forbidden West روی PC قرار است از فناوری DLSS 3 NVIDIA پشتیبانی کند که برای بهبود تصاویر و عملکرد بازی طراحی شده است.

DLSS 3، نسل سوم فناوری Deep Learning Super Sampling انویدیا، قبلاً در عناوین محبوبی مانند Fortnite، Cyberpunk 2077 و Alan Wake 2 پیاده‌سازی شده است. این فناوری به دلیل افزایش نرخ فریم بازی‌های رایانه‌ای منجر به تجربه بصری روان‌تری می‌شود. پشتیبانی DLSS 3 انویدیا از Horizon Forbidden West یک پیشرفت قابل توجه برای گیمرهای رایانه‌ای است، زیرا نویدِ ارائه جذابیت گرافیکی و عملکرد بهتری را می‌دهد. انتظار می‌رود که سازگاری بازی با DLSS 3 تجربه بازی همه‌جانبه‌تر و یکپارچه‌تری را به خصوص برای کسانی که پردازنده‌های گرافیکی سری Nvidia RTX 40 دارند، ارائه دهد، زیرا DLSS 3 در حال حاضر فقط بر روی این کارت‌ها موجود است.

اعلام پشتیبانی DLSS 3 از پورت کامپیوتری Horizon Forbidden West در جریان رویداد CES 2024 منتشر شد. در این رویداد فاش شد که بازی با پشتیبانی از DLSS 3 عرضه خواهد شد و بر تعهد به استفاده از آخرین فناوری‌های انویدیا برای یک تجربه بازی پیشرفته تأکید خواهد کرد. تایید پشتیبانی از DLSS 3 در تریلر PC بازی Horizon Forbidden West بر اهمیت این ویژگی برای کیفیت بصری و عملکرد بازی تاکید دارد. با استفاده از قدرت یادگیری عمیق، DLSS 3 این پتانسیل را دارد که گرافیک بازی را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد و آن را به گزینه‌ای رضایت‌بخش برای گیمرهای رایانه شخصی تبدیل کند که به دنبال تجربه بهترین بازی از این عنوان هستند.

بازی Horizon Forbidden West، دنباله داستان شخصیت Aloy، یک شکارچی جوان از قبیله نورا و کلون الیزابت سوبک، دانشمند دنیای قدیم، ادامه می‌یابد. او و گروهی از همراهانش طی تلاشی به منطقه مرزی معروف به غرب ممنوعه هدایت می‌شوند تا منبع طاعون اسرارآمیز را پیدا کنند. این طاعون هر چه سر راه خود ببیند را آلوده می‌کند و از بین می‌برد. بازی در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌گذرد که در آن انسان‌ها توسط روبات‌های وحشی محاصره شده‌اند و شباهت زیادی به دایناسورها و سایر حیات وحش دارند. سفر Aloy پر از اکتشاف، مبارزه و توسعه شخصیتی است، زیرا او در مکانی خشن حرکت می‌کند و اسرار غرب ممنوعه را کشف می‌کند. روایت بازی پیچیده است و قرن‌ها را در بر می‌گیرد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024