فناوری Hexa²pixel برگ برنده گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ

شایعه شده است که سامسونگ بروزرسانی های دوربین را به سری گلکسی اس 23 ارائه می کند و سامسونگ قصد دارد تا این بار عملکرد بسیار بهتری را در زمینه سنسور های دوربین به نسبت گلکسی اس 22 اولترا به نمایش بگذارد تا بار دیگر جایگاه واقعی خودش را در بین پرچمداران قدرتمند دنیا به دست آورد. یکی از این راه ها آوردن فناوری پیشرفته اپتیک به گوشی های سطح بالا همراه با یک علامت تجاری جدید است که طبق اطلاعات جدید Hexa²pixel نام دارد.

با توجه به اینکه شایعه شده است گلکسی اس 23 اولترا قرار است با دوربین اصلی پر مدعا روانه بازار شود، علامت تجاری جدید ممکن است روش بنینگ 6 در 1 را پیشنهاد کند. مشاهده شده است که عبارت Hexa²pixel در بایگانی علامت تجاری فقط برای شرکت سامسونگ ثبت شده است. این علامت در 19 جولای ثبت شده است به همین دلیل است که اکنون می بینم در حال ظاهر شدن است و از آن در مواد بازاریابی استفاده خواهد شد تا این گوشی هوشمند برای مشتریان جذاب تر شود.

قبلا شایعه شده بود که این گوشی با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی که هنوز معرفی نشده وارد بازار می شود. پیکربندی های باقی مانده از سیستم تصویربرداری گلکسی اس 23 اولترا در حال حاضر در تاریکی باقی مانده اند اما اصطلاح Hexa²Pixel می تواند از Hexa مشتق گرفته شده باشد که به معنای 6 است. به طوری که 200 مگاپیکسل می تواند به یک تکنیک 6 در 1 باینینگ اجازه دهد تا دوربین جادوی خود را نشان دهد.

سامسونگ در گذشته سنسور هایی با تعداد مگاپیکسل بالا عرضه کرده است اما بازبینان و آزمایش کنندگان به طور یکسان اظهار داشته اند که جدا از مگاپیکسل بالا، دستگاه های رقیب نتایج برابر یا بهتری را ارائه می دهند. خواهیم دید که دوربین 200 مگاپیکسلی شایعه شده به همراه علامت تجاری Hexa²pixel چه چیز جدیدی را می توانند در این گوشی به وجود بیاورد. باید منتظر بود و دید که آیا بالاخره سامسونگ می تواند در زمینه سنسور های دوربین عملکردی لایق و شایسته هم رده با پرچمداران شرکت های دیگر داشته باشد یا خیر.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد