نمایشگاه CES 2019: وریزون گوشی هوشمند موتورولا موتو Z3 را به اینتنرنت 5G مجهز می کند

خبر های داغ نمایشگاه فوق العاده و جذاب CES تمامی ندارد، در این میان بازار رقابت به شدت داغ است و تمام شرکت های معتبر عرصه تکنولوژی سعی دارند تا بهترین عملکرد خود را نشان دهند.  در حالی که شرکت Sprint اعلام کرد قصد دارد تا زودتر از دیگر رقبا گوشی های هوشمند سامسونگ را به اینترنت 5G مجهز کند این بار شرکت قدرتمند وریزون در اقدامی غافلگیرانه اولین گوشی هوشمند با اینترنت 5G را معرفی کرد.

وریزون موتورولا موتو Z3 را به اینترنت 5G مجهز کرد

در میان گوشی های هوشمندی که قرار بود به شبکه های اینترنتی نسل جدید مجهز شوند قطعا تمام نگاه ها به سمت سامسونگ بود و همگان تصور می کردند گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 این غول کره ای اولین گوشی های هوشمند مجهز به اینترنت 5G خواهند بود، اما در کمال تعجب وریزون برای نمایشگاه CES سوپرایزی جدید را رو کرد و موتورولا موتو Z3 رابه اینترنت 5G مجهز کرد، البته ارائه این گوشی با اینترنت 5G در نمایشگاه CES رخ نخواهد داد ولی با توجه به تاریخ فوریه در نظر گرفته شده برای رونمایی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 قطعا گوشی هوشمند موتورولا زودتر در دسترس قرار خواهد گرفت و نام خود را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اینترنت 5G ثبت خواهد کرد.

موتورولا موتو Z3

باید در ادامه منتظر بود و دید در میان رقابت شرکت های دیگر چون AT&T و Sprint کدام یک می توانند چنین پوشش شبکه اینترنتی را فراهم کنند. البته Sprint به غیر از تلاش برای مجهز کردن گوشی ها هوشمند سامسونگ به اینترنت 5G در حال همکاری با شرکت های ال جی و اچ تی سی برای ممکن سازی این قابلیت نیز می باشد. اما به هر حال پیش بینی می شود تا نیمه اول سال میلادی جاری شبکه اینترنت نسل پنجم همه گیر خواهد شد و از این پس شاهد گوشی های هوشمندی خواهیم بود که از مودم هایی با قابلیت پشتیبانی شبکه های اینترنتی نسل پنجم خواهیم بود.

منبع: cnet

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد