کارت iGame RTX 2080 Ti KUDAN خوشتیپ ترین کارت گرافیک دنیا از Colorful

شرکت Colorful را باید یکی از حرفه ای ترین تولید کننده های کارت گرافیک و مادربرد در دنیا دانست. شرکتی که تمام سعی خود را می کند تا محصولاتی خاص و جذاب را روانه بازار کند. اما این بار این شرکت کارتی بسیار خوشتیپ و خاص را طراحی و تولید کرده است که به جرات می توان گفت یکی از زیباترین و خاص ترین کارت گرافیک های دنیا است.

کارت گرافیک COLORFUL iGame GeForce RTX 2080 Ti KUDAN دارای خنک کننده هیبریدی است تا بتواند با نهایت عملکرد، حرارت پردازنده گرافیکی را دفع کند. این کارت گرافیک از یک خنک کننده بادی با ترکیب 3 فن و هیت سینکی بزرگ استفاده می کند تا در کنار رادیاتور بزرگ خنک کننده آبی، پایداری این کارت را تضمین کند.

بسیاری از تولید کننده های کارت گرافیک با استفاده از نورپردازی RGB می خواهند به جذابیت بصری محصول خود بیافزایند اما این شرکت چینی محصولی را تولید کرده که نیازی به هیچ ویژگی اضافه برای افزایش زیبایی بصری ندارد. کارتی که از پنلی بسیار زیبا با ابعاد بزرگ سود می برد و در آن از تزئیناتی مانند ساعت های گران بها استفاده شده است. البته این تزئینات هم می توانند کاربر را تا حدی از وضعیت کارت و فرکانس کاری تولید شده آگاه سازند.

بجز ویژگی های ظاهری که Colorful برای این کارت در نظر گرفته است، نورپردازی RGB و یک نمایشگر LCD برای نمایش اطلاعات کارت گرافیک و مانیتورینگ دقیق کارت را می توان از مزییت های آقای خاص کارت ها دانست.

بک پلیت پشت کارت را هم می توان یکی از زیباترین پوشش های فلزی قطعات سخت افزاری دانست. این بک پلیت با استفاده از حجم های سه بعدی، برش های لیزری و نقوش خاص مدل KUDAN، بر جذابیت بصری این کارت افزوده است. پوشش فلزی پشت کارت به بهانه دهمین سالگرد تولد نام تجاری iGame، نوشته ای طلایی رنگ را در دل خود جای داده است و البته به دلیل محدود کردن نمونه های تولیدی به 1000 عدد، این شرکت شماره هر کارت تولید شده را هم در پشت کارت درج می کند.

اما آنظور که از ظاهر کارت پیداست، با محصولی پر مصرف روبرو هستیم. این کارت برای تغذیه پردازنده گرافیکی و دیگر بخش ها از 3 کانکتور 8 پین برق استفاده می کند. البته اطلاعات دقیقی از این کارت در دست نیست هرچند می دانیم که فرکانس کاری این کارت چیزی در حدود 1800 مگاهرتز است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد