نمایشگاه CES 2021 لغو شد : تلاش برای برگزاری آنلاین نمایشگاه!

نمایشگاه CES 2021 لغو شد : تلاش برای برگزاری آنلاین نمایشگاه!

برگزار کنندگان بزرگترین رویداد فناوری جهان، خبر از لغو نمایشگاه CES 2021 به دلیل گستردگی شیوع ویروس کرونا دادند و آنها در تلاش هستند تا نمایشگاه را به صورت آنلاین مدیریت کنند. نمایشگاه بزرگ CES که هر ساله در روز های 6 تا 9 ژانویه در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود، در سال آینده میلادی لغو شده است.

در سال 2020 نیز نمایشگاه های فراوانی به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت سفر بین کشور های مختلف لغو گردید و در جدیدترین نمونه نیز شاهد لغو شدن نمایشگاه CES 2021 هستیم. هر چند زمان به نسبت زیادی به زمان برگزاری این رویداد باقی مانده، اما به دلیل وسعت غیر قابل تصور آن و حجم بالای شرکت ها و بازدید کنندگان، آماده سازی مقدمات کار به زمان قابل توجهی نیاز دارد.

وضعیت ویروس کرونا نیز پس از هر بار فروکش کردن، به شرایط وخیم تری باز می گردد و بسیاری از کشور های جهان درگیر این ویروس منحوس هستند. با توجه به مدیریت دشوار نمایشگاه CES 2021، مسئولان برگزاری آن سرانجام به صورت رسمی خبر از لغو آن دادند تا خیال بازدید کنندگان و شرکت های بزرگ را راحت کنند.

 

نمایشگاه CES در سال 2020 میزبان بیش از 4400 غرفه دار و بیش از 170 هزار بازدید کننده بوده و به طور حتم مدیریت چنین حجمی به زمان فراوانی نیاز دارد و با توجه به وضعیت مبهم ویروس کرونا در سراسر جهان، برگزاری آن به طور کامل منتفی شد. پس از آنکه رویداد های مهمی مانند کامپیوتکس 2020 و E3 2020 به همراه رویداد های اختصاصی برند های بزرگ دنیا لغو گردیدند و بخشی دیگر نیز مراسم ویژه خود را به صورت آنلاین برگزار کردند، امکان پیاده سازی CES 2021 به صورت آنلاین وجود دارد.

البته در این مسیر پر دردسر، شرکت های فعال نیز باید تمام تلاش خود را کار گیرند تا رویداد CES 2021 به صورت آنلاین برگزار شود. هر چند این طرح در حال حاضر به صورت فراخوان منتشر شده تا نسبت مشارکت برندهای بزرگ و مشتاق مشخص شود. مسئولان برگزاری امیدوارند تا نمایشگاه در سال 2022 دایر شده و بار دیگر میزبان هزاران بازدید کننده و شرکت های مطرح شوند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد