بازیمو: نقدی بر بازی Fable 4 خاص به سبک مایکروسافت

یکی از سبک های پر طرفدار در بازی های رایانه ای سبک نقش آفرینی است. بازی های زیادی در سبک نقش آفرینی ساخته شدند که سعی در پیشرفت و ارتقا این سبک داشتند. یکی از برترین عناوین این ژانر که به لطف خالق خوش فکرش یعنی پیتر مولینکس به خوبی جا پای خود را در میان بازی های نقش آفرینی محکم کرد، بازی Fable است.

بازی Fable 1 در سال 2004 برای کنسول Xbox عرضه شد و دنیایی فانتزی را به تصویر می کشید که شما باید کاراکتر خود را کم کم تبدیل به یک قهرمان می کردید. با استقبال گسترده ای که از بازی Fable 1 شد، توسعه دهنده اشتیاق پیدا کرد تا در سال 2005 این بازی را با عنوان Fable Lost Chapters برای Pc عرضه کند و البته امکانات فراوانی را هم به بازی اصلی اضافه کند. ادامه این نقش آفرینی پر طرفدار در سال 2008 برای کنسول Xbox 360 عرضه شد و توانست موفقیت های شماره اول را تکرار کند. بازی Fable 2 از لحاظ گیم پلی مکانیک های جدیدی با خود به همراه آورد که کاملا در دل بازی نشسته بود. در سال 2010 شماره جدید Fable 3 برای کنسول ایکس باکس 360 و کامپیوتر منتشر شد و توانست با تعاریف جدید خود به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. بازی Fable 3 علاوه بر دنیای فانتزی آزادی عمل های فراوانی را در اختیار گیمر قرار می داد که شاید بتوان سطح این آزادی عمل را با بازی های بزرگ مقایسه کرد.
اتفاق فوق العاده در Xbox Games Showcase معرفی بازی Fable 4 بود. بازی جدید با یک نمایش سینماتیک جذاب به معرفی دنیای فانتزی بازی پرداخت. به گفته سازندگان بازی جدید از مجموعه تغییراتی بنیادی را در خود جا داده است تا بازی را وارد حال و هوایی دیگر کند. تا کنون اطلاعاتی چندانی در مورد داستان بازی منتشر نشده و باید منتظر اخبار جدیدی از Fable 4 باشیم.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد