کوالکام قدرتمند ترین شارژر خود را معرفی کرد

بدون شک برند کوالکام را با پردازنده های قدرتمندی که تا به امروز روانه بازار کرده است می شناسیم. پردازنده ای که در میان گوشی های هوشمند اندرویدی توانسته است بهتری عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و در لیست بنچمارک AnTuTu نیز در صدر جدول قرار گرفته است. حال این شرکت معتبر از جدیدترین و قدرتمند ترین شارژر کابلی خود پرده برداری کرده است.

در میان شرکت هایی که تا به امروز قدرتمند ترین شارژر های سیمی و وایرلس را معرفی کرده اند، می توانیم به ویوو، ریلمی و شیائومی اشاره کنیم.

کوالکام کوییک شارژ 5 نام شارژر جدید و قدرتمند این شرکت می باشد. شارژر 100 واتی که می تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. این شارژر قدرتمند قادر خواهد تا باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی در مدت زمان 5 دقیقه ای به شارژ 50 درصدی و در مدت زمان 15 دقیقه به شارژ 100 درصدی برساند.

از نکته های جالب اینکه گویا کوالکام شارژر بی سیم و یا همان وایرلسی را نیز قرار است رونمایی کند که هنوز مشخص نیست که آیا توانایی ارائه عملکردی همانند شارژر کابلی این شرکت را دارد یا نه. به طبع شارژر های کابلی همواره قدرتمند تر از شارژر های وایرلس بوده اند.

برخی از گوشی های هوشمند جدید، مخصوصا گوشی های هوشمند گیمینگ، همانند لنوو Legion از باتری های دوبخش استفاده می کنند. بهره بردن از چنین نوع باتری هایی سبب می شود تا دمای گوشی به میزان چشم گیری کاهش پیدا کند. اما شارژر های مخصوصی باید برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شود. شارژر جدید کوالکام نیز توانایی پشتیبانی از چنین اسمارتفون هایی را نیز دارند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد