نمایشگاه MWC 2019: نمونه اولیه ساخته شده گوشی 5G سونی

نمونه اولیه ساخته شده گوشی 5G سونی

در حالی که نمایشگاه MWC 2019 در حال برگزاری است، یکی از داغ ترین اخبار این نمایشگاه مختص گوشی های انعطاف پذیری بود که توسط شرکتوشش های سامسونگ و هوآوی معرفی شد. سامسونگ که پیش از این گلکسی Fold خود را در مراسم رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 معرفی کرد و هوآوی نیز گوشی انعطاف پذیر میت ایکس خود را در نمایشگاه جهانی گوشی های هوشند امسال بصورت رسمی معرفی کرد، اما همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم یکی از مهمترین هدف های این نمایشگاه معرفی گوشی های هوشمند با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G می باشد. سونی نیز به جمع شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند 5G پیوست.

گوشی 5G سونی کمی متفاوت با آخرین پرچمدار این شرکت

همانطور که می دانید سونی اکسپریا 1 دیروز بصورت رسمی در جریان کنفرانس مطبوعاتی این شرکت بصورت رسمی معرفی شد، و اولین گوشی هوشمندی بود که از صفحه نمایشی با نسبت تصویر بسیار بالای 21 به 9 بهره برد، البته در تاریخ تولید گوشی های هوشمند سونی نیز، اولین محصولی بوده که از دوربین های اصلی سه گانه استفاده کرد.

نمونه اولیه ساخته شده گوشی 5G سونی

حال با توجه به تصویری که می بینید سونی، نوید رونمایی گوشی 5G جدید را برای آینده داده است. این گوشی هوشمند شاید از نظر اندازه شبیه به اکسپریا 1 باشد اما از نظر طراحی در نظر گرفته شده تفاوت هایی با پرچمدار جدید سونی دارد.

سونی برای این محصول جدید خود با شرکت کوآلکام وارد همکاری شده و قرار است از پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه مودم X50 این شرکت برای پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم بهره مند شود. شاید در نمایشگاه IFA 2019 شاهد رونمایی اولین گوشی 5G سونی باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !