سامسونگ گلکسی نوت 10 به چهار دوربین اصلی مجهز خواهد شد

در حال که چند روز از رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 می گذرد، اطلاعات منتشر شده و شایعات جدید خبر های جدید از پرچمدار آینده این شرکت،  گلکسی نوت 10 می دهد. سامسونگ سری نوت گوشی های هوشمند خود را با صفحات نمایش بزرگتر همواره به عنوان پرچمدار معرفی کرده، اما آخرین پرچمدار این سری سامسونگ یعنی نوت 9، آنگونه که می بایست نتوانست توقعات را به عنوان یک پرچمدار برآورده کند.

سامسونگ گلکسی اس 10 5G

اطلاعات کم از گلکسی نوت 10 اما خوشایند

شاید که نه قطعا بسیار زود است که در باره پرچمدار جدید این شرکت صحبت کنیم، اما اطلاعاتی که در حد شایعه می باشند نیز برای ما بسیار جذاب است. در آخرین شایعات منتشر شده که تجربه همواره ثابت کرده تبدیل به واقعیت می شوند، گویا گلکسی نوت 10 از دوربین اصلی چهارگانه ای بهره مند خواهد شد. این در حالی است که گلکسی نوت 9 تنها از دوربین اصلی دوگانه ای بهره برده بود.

سامسونگ برای اولین بار در تاریخ خود و  البته تمام گوشی های هوشمند، گلکسی A9 2018 را به عنوان اولین گوشی هوشمند با دوربین اصلی چهار گانه معرفی کرد. بعد از آن دیگر خبری ازرونمایی چنین گوشی هوشمندی نبود تا خانواده گلکسی اس 10 رونمایی شد و گوشی گلکسی اس 10 5G بار دیگر از این تعداد سنسور برای دوربین اصلی استفاده کرد.

شایعاتی دیگر صفحه نمایش غول پیکر 6.6 اینچی را برای این گوشی هوشمند پیش بینی کرده اند. هرچند به این زودی ها نباید توقع رونمایی گلکسی اس 10 را داشته باشیم، شاید خوشبینانه ترین حالت برای رونمایی این گوشی هوشمند اواخر سال میلادی جاری و همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA باشد

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

توضیحات تکمیلی اپل در مورد برگشتن عکس‌های حذف‌شده در iOS 17.5

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد