نمایشگاه MWC 2019: گوشی شیائومی می میگس 3 5G با پردازنده 7 نانومتری

یکی از زیبا ترین گوشی های هوشمند معرفی شده در سال میلادی گذشته، بدون شک شیائومی می میکس 3 بوده. این گوشی هوشمند با بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ، صفحه نمایش یکدست و بدون ناچی را به شما ارائه می کند. حال مدل جدید از این گوشی هوشمند جذاب با مجهز شدن به اینترنت 5G و پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بصورت رسمی در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا معرفی شد.

شیائومی می میکس 3 با امکانات قبلی

اگر برای این گوشی هوشمن منتظر استفاده از مشخصات جدید سوای پردازنده و مودم جدید در نظر گرفته شده هستید، باید بگوییم که این همان شیائومی می میکس 3 با همان صفحه نمایش و دوربین های اصلی 12 مگاپیکسلی دوگانه و دوربین سلفی دوگانه با سنسور های 24+2 مگاپیکسلی می باشد.

شیائومی می میکس 3 5G

اما پردازنده جدید 7 نانومتری و قدرتمند سنپدراگون 855 به همراه مودم جدید اسنپدراگون X50 کوآلکام با قابلیت پشتیبانی شبکه اینترنتی 5G از جمله مشخصات فنی جدید اضافه شده به این گوشی هوشمند می باشد. همانظور که پیش از این نیز گفته بودیم هدف اصلی نمایشگاه جهانی موبایل امسال، شبکه های اینترنتی نسل پنجم می باشد، و شرکت های عرصه گوشی های هوشمند تلاش می کنند تا محصولاتی با قابلیت پوشش چنین شبکه های اینترنتی را روانه بازار کنند.

شیائومی می میکس 3 5G

بالاترین قیمت در نظرگرفته شده برای مدل معمولی شیائومی می میکس 3 با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی 575 دلار بود، اما برای شیائومی می میکس 3 با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 673 دلار در نظر گرفته شده است.به نسبت چیزی که پیش بینی می کردیم افزایش قیمت بالایی را برای این گوشی هوشمند شاهد بودیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !