نمونه‌های اولیه Google Pixels 7 و Pro 7 لو رفت

زمانی که گوگل چند ماه پیش تنها عکس هایی از پیکسل 7 و 7 پرو را به نمایش گذاشت، تایید کرد که نسل دوم Tensor SoC را به همراه خواهد داشت. از آن زمان تا به حال شاهد چندین تصویر زنده از Pixel 7 و 7 Pro بوده ایم، اما اکنون در آخرین ویدیوی Unbox Therapy به سخت افزار نگاهی کامل داریم.

لوئیس با استفاده از کولیس (دستگاه اندازه گیری) ابعاد گوشی را اندازه گیری کرد. برای مرجع، Google Pixel 6 Pro دارای ابعاد 163.9x 75.9 x 8.9 میلی‌متر است. Pixel 7 Pro تقریباً به همان اندازه است اما کمی باریک‌تر و 73.2 میلی‌متر عرض دارد و ضخامت آن فقط 0.1 میلی‌متر متفاوت است. ضخامت هر دو گوشی پرو در نوار دوربین برابر با 11.5 میلی متر است.

پیکسل 7 کمی کوتاهتر از پیکسل 6 و کمی باریکتر از آن است. برای مرجع، پیکسل 6 158.6 میلی متر طول دارد. در حالی که قطر پیکسل 6 14.9 میلی متر است، پیکسل 7 دارای 13.2 میلی متر قطر می باشد. به نظر می رسد پیکسل 7 پرو دارای نوار دوربین و شاسی با روکش صیقلی است در حالی که پیکسل 7 بیشتر به ظاهر آلومینیوم آنودایز شده است.

همچنین متوجه می‌شویم که این مدل‌ها مانند سری پیکسل 6 دارای روکش دو رنگ نیستند. شاید این به دلیل نمونه اولیه بودن این سمپل ها است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد