مشخصات و ویژگی‌های iQOO Z6، Z6x به‌صورت آنلاین ظاهر می‌شوند

اکنون مشخصات iQOO Z6، Z6x فاش شده و تیزرهای رسمی به ما ایده بهتری در مورد انتظارات می دهد. iQOO Z6 با شارژ سریع 80 واتی در وب سایت China Telecom با چیپست + Snapdragon 778G ظاهر شد، در حالی که iQOO Z6x به طور رسمی تایید شد که باتری بزرگی دارد که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و جک صوتی 3.5 میلی‌متری در کنار آن وجود دارد.

vivo iQOO Z6 با صفحه نمایش 6.64 اینچی با وضوح 1080 پیکسل وارد بازار می شود. این نمایشگر دارای یک پانچ برای دوربین سلفی است و شایعات حاکی از آن است که نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای آن در نظر گرفته شده است. چیپست کوالکام به همراه رم 8 یا 12 گیگابایتی و دو گزینه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

سه دوربین پشتی دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی را همراهی می کند. همانطور که تصاویر تایید کردند دوربین اصلی Z6 دارای سنسور لرزش گیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و قیمت پایه حدود 300 دلار از دیگر موارد قابل ذکر است.

جزئیات مربوط به iQOO Z6x کمیاب تر است، زیرا ما فقط یک تیزر رسمی دیده ایم. Z6x احتمالاً نسخه مقرون به صرفه تری از iQOO Z6 خواهد بود، به این معنی که قیمت آن کمتر از 1799 یوان است که معادل 250 دلار می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد