نوبیا رد مجیک 3 مشتری بعدی پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس

نوبیا رد مجیک 3 که به عنوان گوشی هوشمند گیمینگ شرکت ZTE بصورت رسمی معرفی شده بود، گویا این بار قرار است با بروزرسانی جدید سخت افزاری قدرتمند تر از همیشه خودنمایی کند.

کوآلکام به عنوان اولین شرکت از نسخه بروز رسانی شده پردازنده 7 نانومتری خود یعنی اسنپدراگون 855 پلاس خود پرده برداری کرد. شاید کوآلکام بعد از پردازنده Kirin 980 هواوی و بایونیک A12 اپل پردازنده 7 نانومتری خود را معرفی کرده باشد، اما هم قدرتمند تر از پردانده های 7 نانومتری هواوی و اپل عمل کرد و هم حال نسخه بروزرسانی شده این پردازنده را معرفی کرده.

پیش از این با توجه به اخبار منتشر شده، مطلع شده بودیم که ایسوس Rog Phone 2 با مجهز شدن به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس معرفی خواهد شد. حال در مقابل گوشی گیمینگ ایسوس، گویا ZTE نیز تصمیم داد تا نسخه جدید از نوبیا رد مجیک 3 خود را با مجهز شدن به پردازنده 7 نانومتری جدید اسنپدراگون 855 پلاس روانه بازار کند.

اسنپدراگون 855 پلاس با توجه به اخبار رسمی منتشر شده از کوآلکام قابلیت ارائه سرعت بالاتر پردازش CPU و GPU را خواهد داشت. اما یکی از اصلی ترین معیار های قدرتمند این پردازنده جدید 7 نانومتری، بهبود چشم گیر 15 درصدی سرعت GPU آن می باشد. با این تفاصیل قطعا این پردازنده توانایی استفاده برای گوشی های قدرتمند گیمینگ را خواهد داشت و به خوبی از پس این اتفاق بر خواهد آمد.

این پردازنده توانایی ارائه فرکانس کاری 2.96 گیگاهرتزی CPU را خواهد داشت. این مقدار به نسبت پردازنده 7 نانومتری قبلی کوآلکام بهبود 4 درصدی داشته. پردازنده گرافیکی Adreno 640 در نظر گرفته شده که توانایی ارائه عملکرد بهتر 15 درصدی را دارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !