آنر 9 ایکس مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ

آنر 9 ایکس که این روز ها اخبار بسیاری را از آن شاهد بوده ایم، قرار است بزودی به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند سری آنر شرکت هواوی بصورت رسمی رونمایی شود. با توجه به آنچه که تصور می کنیم، این گوشی هوشمند در سری محصولات میان رده این شرکت قرار خواهد گرفت. هرچند نباید انتظار قیمت بسیار ارزان به نسبت گوشی های هوشمند میان رده دیگر را از آن داشته باشیم.

پیش از این شاهد انتشار تیزر رسمی آنر 9 ایکس بودیم. در تیزر منتشر شده، تنها طراحی پشت این گوشی هوشمند مشخص بود. برای طراحی پشت در کنار استفاده از سه سنتسور برای دوربین های اصلی با معماری عمودی قرار گرفته، هیچ بریدگی برای محل قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت مشخص نشده.

شاید با این اتفاق احتمال استفاده از این قابلیت در صفحه نمایش این گوشی بوده، اما هواوی اعلام کرده همانند آنر 20 و آنر 20 پرو از این قابلیت جذاب و کارآمد در قسمت دکمه پاور بهره خواهد برد. البته این را هم خاطر نشان کنیم که به دلیل اینکه پیش از این، سنسور های 48+2 مگاپیکسلی برای این محصول در نظر گرفته شده بود و ما در تیزر رسمی شاهد استفاده از دوربین های اصلی سه گانه بودیم، احتمال حضور دو گوشی هوشمند نیز وجود خواهد داشت.

حال برای اولین بار تصویری از صفحه نمایش آنر 9 ایکس منتشر شده. طبق شایعات این گوشی هوشمند به لطف استفاده از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ، از صفحه نمایشی یکدست و بدون ناچ بهره برده. اطلاع دقیقی از صفحه نمایش منتشر نشده اما با توجه به قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در دکمه پاور، شاید شاهد یک صفحه نمایش از جنس IPS باشیم.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد