سامسونگ گلکسی تب اس 6 اولین تبلت با پردازنده 7 نانومتری

سامسونگ گلکسی تب اس 6 به عنوان جدیدترین تبلت سامسونگ به زودی رونمایی خواهد شد. پیش از این تصاویر لایوی از این تبلت جذاب را مشاهده کرده بودیم. حال نیز تصاویر جدید با توجه به طراحی پیش بینی شده در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی  تب اس 6 منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

در حال حاضر با توجه به تصاویر لایو این تبلت جدید سامسونگ، مطمئن هستیم که نام گلکسی تب اس 6 برای این محصول جدید در نظر گرفته خواهد شد. زیرا در هنگام آماده به کار شدن این تبلت جدید، نام سامسونگ گلکسی تب اس 6 نمایان می شود. پس بدون شک، این نام رسمی و در نظر گرفته شده برای این محصول می باشد. از طرفی با توجه به ابعاد صفحه نمایش به احتمال زیاد شاهد استفاده از صفحه نمایش 10.5 اینچی خواهیم بود و پیش بینی می شود که از حداقل رم 6 گیگابایتی با حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی برای مدل پایه این تبلت هوشمند استفاده شود.

از دیگز مشخصات فنی در نظر گرفته شده می توان به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 شرکت کوآلکام برای این تبلت اشاره کرد. این اولین بار است که تبلتی می خواهد از یک پردازنده 7 نانومتری استفاده کند. این در حالی می باشد که پیش از این اسنپدراگون 845، قدرتمند ترین پردازنده استفاده شده در میان تبلت های هوشمند این شرکت بوده.

در کنار دوربین های اصلی دوگانه در نظر گرفته شده، قلم هوشمند این تبلت را مشاهده می کنیم. به احتمال زیاد این بار سامسونگ همانند قابلیت های جدید که برای قلم هوشمند گلکسی نوت 9، برای این محصول جدید خود نیز از قابلیت های جدید استفاده کند.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !