نوکیا 9 مجهز به 5 دوربین اصلی

شرکت HMD در مراسم برگزار شده در دوبی از پرچمدار جدید خود نوکیا 8.1 پرده برداری کرد. یکی دیگر از گوشی های منتشر شده توسط این شرکت برای خارج شدن از بحران معرفی گوشی هوشمند نوکیا 7.1 و نوکیا 7.1. پلاس بود. حال تصمیم به رونمایی از محصول جدید خود یعنی نوکیا 9 گرفته است.

این شرکت قدیمی که قبل از اینکه شرکت هایی چون سامسونگ و هوآوی نامی میان شرکت های عرصه گوشی های هوشمند دست و پا کنند، قسمت عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده بود.

حال بعد از کاهش شدید این شرکت، تصمیم گرفته است تغییرات اساسی را در تولید گوشی های هوشمند انجام دهد. رونمایی گوشی های هوشمند نوکیا 8.1، نوکیا 7.1 پلاس و نوکیا 7.1 نشان از آن دارد تا دوباره پا به عرصه رقابت با شرکت های قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند برگردد.

نوکیا 9

شرکت HMD که با خرید سهام گوشی های هوشمند نوکیا تغییرات اساسی در این عرصه به وجود آورده است. حال تصاویر سه بعدی از پرچمدار آینده این شرکت منتشر کرده است.

در تصاویر منتشر شده از پرچمدار آینده این شرکت نکته بارزی که بسیار به چشم می آید، در نظر گرفتن 5 جای دوربین اصلی در قسمت پشتی این گوشی هوشمند می باشد.

بعد از سامسونگ گلکسی A9 2018 مجهز به چهار دوربین اصلی به عنوان اولین گوشی هوشمند بهره برده از چهار سنسور برای دوربین اصلی معرفی شد و نیز اخبار منتشر شده از گوشی آینده شرکت هوآوی که قرار است به چهار دوربین اصلی مجهز شود. حال زمان آن رسیده است نوکیا 9 نیز با بهره بردن از 5 دوربین اصلی از این حیث در بین رقیبان نیز رکورد دار باشد.

در پشت این گوشی هوشمند 7 حفره در نظر گرفته شده است. پنج حفره برای دوربین اصلی و یکی برای فلش LED و یکی دیگر برای لیزر PDAF در نظر گرفته شده است. در قسمت پایینی این گوشی هوشمند نیز جایی برای USB Type-C و اسپیکر های در نظر گرفته شده است.

هنوز گمانه زنی ها برای اینکه آیا واقعا نوکیا 9 مجهز به 5 دوربین اصلی خواهد بود بسیار زیاد است. ولی هنوز مشخص نیست این طراحی در نظر گرفته شده آیا فقط برای قرار گرفتن سنسور های دوربین اصلی می باشد یا نه.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

2 نظرات

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به شش سنسور دوربین مجهز خواهد شد – تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آبان 30, 1397 - 2:39 ب.ظ
[…] از اینکه نوکیا ۹ مجهز به پنج دوربین اصلی و کانسپتی که از بدنه این گوشی هوشمند آینده نوکیا منتشر […]
ویدئو منتشر شده از نوکیا ۹ با پنج دوربین اصلی: پردازنده ای قدرتمند در کنار صفحه نمایش با کیفیت دی 10, 1397 - 4:01 ب.ظ
[…] […]
دیدگاه بگذارید