نگاهی به برترین کیس گیمینگ ام اس آی MPG SEKIRA 100R

کیس های شرکت ام اس آی چند روزی است که وارد بازار کشور شده است. کیس های این شرکت با کیفیت ساخت عالی، طراحی متفاوت و امکانات مختلف و البته قیمت های متنوع، برای کاربرانی مناسب است که به دنبال کیفیت ساخت بالا و طراحی متفاوت هستند. در این ویدیو نگاهی داریم به کیس MPG SEKIRA 100R یکی از برترین های ام اس آی.

آشنایی با کیس های FORGE 100R / GUNGNIR 110M / SEKIRA 100R / GUNGNIR 110R

کیس MPG SEKIRA 100R

کیس MPG SEKIRA 100R را باید یکی از جذاب ترین کیس های MSI دانست. کیسی با کیفیت ساخت بالا، ساختاری متفاوت و ظاهری زیبا که توجه به جزئیات در آن به خوبی رعایت شده است. این کیس بر خلاف دیگر کیس های موجود در بازار و حتی کیس های معرفی شده در این مطلب، نه تنها از فیلتر گرد و غبار آهنربایی استفاده می کند، بلکه پنل فلزی دیگری برای افزایش استقامت و افزایش جذابیت بصری در این کیس به کار گرفته شده است.

پنل جلو ترکیبی از ساختار شیشه ای و فلز برس خورده است که با خط اریب مجهز به نورپردازی RGB از هم جدا شده اند. در زیر پنل جلو سه فن 120 میلی متری آدرس پذیر RGB و شبکه بزرگ چند وجهی، تکمیل کننده ظاهر قسمت جلو کیس است. ابعاد 420x215x475، وزن 7.9 کیلوگرم، 3 فن 120 میلی متری آدرس پذیر RGB در پنل جلو، یک فن 120 میلی متری آدرس پذیر در پنل پشت، ساختار ماژولار، شیشه حرارت دیده شده، پشتیبانی از مادربردهای E-ATX / ATX / M-ATX / Mini ITX، پشتیبانی از کارت گرافیک تا نهایت طول 340 میلی متر، کولر با نهایت ابعاد 170 میلی متر، پاور با نهایت عمق 250 میلی متر، پشتیبانی از 2 منبع ذخیره سازی 3.5 اینچ و دو 2.5 اینچ، هاب کنترل فن و سه فیلتر گرد و غبار از ویژگی های قابل ذکر کیس MPG SEKIRA 100R است.

پنل I/O کیس MPG SEKIRA 100R با کیفیت ساخت بالا دارای دو پورت USB 3.2 Gen1 Type-A، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type C، دو جک 3.5 میلی متری صدا و میکروفون، نشانگر HDD و دکمه مدیریت RGB است. در بخش خنک سازی، پشتیبانی از رادیاتور 360 میلی متری در پنل جلو، رادیاتور 240 میلی متری در پنل بالا و رادیاتور 120 میلی متری در پنل پشت، در کنار فیلترهای مختلف گرد و غبار، سیستمی خنک و پایدار را به شما هدیه می دهد.

برای خرید این کیس گیمینگ می توانید به فروشگاه های اینترنتی PCKHAN (پی سی خان) و ACC مراجعه کنید.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !