رنو 6 4G میان رده جدید اوپو با دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی معرفی شد

سری رنو گوشی های هوشمند اوپو سعی داشتند تا در شاخه اسمارتفون های میان رده عملکرد بهتری را به نسبت شرکت های دیگر فعال در این عرصه داشته باشند. رنو 6 4G نیز امروز بصورت رسمی به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت چینی معرفی شد. اسمارتفونی که در کنار بهره بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، به سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 44 مگاپیکسلی مجهز شده است که کمتر اسمارتفون میان رده ای را می شناسیم که از چنین سنسور دوربین سلفی قدرتمندی بهره برده باشد.

اوپو رنو 6 4G

در نمای رو به رویی این اسمارتفون به صفحه نمایشی با ابعاد 6.4 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شده است. همانطور که می بینیم، رنو 6 4G به صفحه نمایش با کیفیتی مجهز شده است، زمانی به کیفیت بالای این صفحه نمایش پی خواهید برد که بدانید، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز دارد.

برای طراحی صفحه نمایش، شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 44 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همانطور که در ابتدا اشاره داشتیم، کمتر اسمارتفون میان رده ای را می شناسیم که از چنین سنسور دوربین سلفی قدرتمندی بهره برده باشد.

مدل 4G و 5G تفاوت های کوچکی با یگدیگر دارند که دوربین سلفی و سنسور های دوربین قسمت پشتی یکی از این تفاوت ها می باشد. اوپو رنو 6 4G در نمای پشتی به چهار سنسور دوربین مجهز شده است. یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز، اسمارتفون جدید اوپو به یکی از بهترین پردازنده های میان رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 720G مجهز شده است. باتری 4310 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 50 واتی مجهز به شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشند. اوپو قیمت پایه 360 دلاری که چندان قیمت ارزانی نمی باشد را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد