شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی با مشخصات قدرتمند و قیمت مقرون بصرفه

تا به امروز، گوشی ها هوشمند پوکو به عنوان یکی از زیر برند های شیائومی، توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی نیز با بهره بردن از مشخصات قدرتمندی همچون، صفحه نمایش با توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و قیمتی بسیار مقرون بصرفه، بصورت رسمی معرفی شد. با ما همراه باشید تا ببینیم این اسمارتفون میان رده چه مشخصاتی را با خود به همراه دارد.

شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی

طراحی و برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده، شباهت بالایی به شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارد. در نمای رو به رویی پوکو اکس 3 جی تی به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده است. از جمله توانایی های قدرتمند این صفحه نمایش، می توانیم به ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز اشاره کنیم.

برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضورناچ جذاب اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در نمای پشتی هم شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم که یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربینسه گانه این اسمارتفون میان رده را تشکیل می دهند.

شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی به یکی از قدرتمند ترین پردازنده های شرکت مدیاتک، یعنی دیمنسیتی 1100 مجهز شده است. رم 8 گیگابایتی و جافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

بهره بردن از باتری قدرتمند با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 67 واتی مجهز به شارژ سریع، نوید طول عمر مفید بالا به ازای هر بار شارژ 100 درصدی و مدت زمان کوتاهی برای شارژ 0 تا 100 درصدی را برای این گوشی هوشمند میان رده می دهد. پوکو ایکس 3 جی تی قرار است با قیمت پایه 229 دلاری برای مدل 8/128GB روانه بازار شود که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت بسیار مقرون بصرفه ای می باشد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !