آنر 10 جی تی با اندکی تغییر نسبت به آنر 10

شرکت هوآوی ،آنر 10 با رم 6 گیگابایتی خود را به طور رسمی در اردیبهشت ماه امسال معرفی و روانه بازار کرد اما نسخه قوی تر از این محصول جدید خود به نام آنر 10 جی تی با رم 8 گیگابایتی را تنها در بازار چین عرضه کرد حال این شرکت تصمیم گرفته است تا این محصول را در اوایل مرداد ماه امسال با پردازنده گرافیکی توربو و حالت شب (mood night) سه گانه به طور گسترده روانه بازار کند.

به جز رم گسترش یافته Honor GT 10 ما بقیه ویژگی های این محصول از قبیل صفحه نمایش 5.84 اینچی با نسبت تصویر 19 به 9  ، پردازنده 970 و دوربین دو گانه با یک سنسور RGB همانند نسخه معمولی آن یعنی آنر 10 می باشد.

هوآوی در رویدادی اعلام کرده است که به روز رسانی جدید پردازنده های گرافیکی توربو باعث افزایش عملکردی 60 درصدی  و نیز کاهش 30 درصدی مصرف انرژی خواهد شد. البته باید گفت که به روز رسانی پردازنده های گرافیکی در حالت بتا یا همان آزمایشی می باشد و پیش بینی می شود در اواخر تیر ماه امسال قابلیت به روز رسانی برای تمام گوشی های این شرکت در دست رس خواهد بود.

همانطور که گفته شد این محصول جدید اوایل مرداد ماه امسال به بازار عرضه خواهد شد که در فروشگاه اینترنتی Honor و JD.com قابل دست رسی خواهد بود اما تا کنون قیمت قطعی این محصول مشخص نشده است.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !