جدیدترین محصولات شرکت EKWB برای مادربردهای ام اس آی

تولید کننده معروف لوازم خنک کننده مایع یعنی EK Water Blocks این بار دو مادربرد از ام اس آی را هدف قرار داده است. این تولید کننده اسلوونی، برای مادربردهای MSI X470 Gaming M7 و MSI X299M GAMING PRO CARBON، مونو بلاکی طراحی کرده است که در کنار زیبایی، از کارایی بالایی برخوردار است.

همانطور که می دانید مادربرد MSI X470 Gaming M7 از سوکت AM4 استفاده می کند که شرکت های کمی برای این سوکت مونو بلاک یا یک خنک کننده مایع سیکل باز درست کرده اند. این بار این شرکت با همکاری مهندسین ام اس آی دو عدد از مادربردهای MSI را به بلوکی مجهز کرده است که استعداد بالایی در دفع حرارت پردازنده و مدار قدرت دارد.

پلیت یا سطحی که بروی پردازنده و مدار قدرت قرار می گیرد این بار با بهینه سازی هایی روبرو شده است که با وجود سطحی از مس و نقطه اتصال بهتر، توانسته عملکردی خوب را برای دفع حرارت به همراه داشته باشد. سطح بیرونی این بلوک از شیشه ساخته شده است که در داخل آن نواری از LED RGB کار گذاشته شده است. خوشبختانه نورپردازی بلوک با سیستم MSI Mystic Light Sync مادربرد کاملا سازگار است و کاربر می تواند تجربه بصری بهتری را از تعویض نور بلوک توسط نرم افزار موجود به دست آورد.

یکی از نکات مهم در خنک کننده های مایع و بلوک های تکی، استفاده از پمپ کارآمد برای گردش هر چه بهتر مایع است. بلوک مورد نظر ما از یک موتور برقی با پره های برنجی استفاده می کند که برنده جایزه ECO Supremacy EVO شده است. کاربران می توانند با اطمینان کامل از خنک ماندن پردازنده و مدار قدرت، اورکلاکی بالا و پایدار را با این بلوک تجربه کنند.

پست های مرتبط

شرکت Jonsbo از جدیدترین خنک‌کننده نسل پنجم SSD ها رونمایی کرد

شرکت چینی TRYX از اولین خنک‌کننده مایع دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED رونمایی کرد

شرکت آلمانی Wieland هدف ساخت سیستم خنک‌کننده بدون پمپ و نویز را در سر دارد