هدست پلی‌استیشن VR2 اواخر امسال با PC سازگار می‌شود

طبق تایید سونی، هدست پلی‌استیشن VR2 قرار است اواخر امسال پشتیبانی رسمی از PC را آغاز کند. هدف از این کار، دسترسی کاربران VR2 به بازی‌های اضافی در PC است. عدم پشتیبانی رسمی هدست قبلی پلی‌استیشن (VR) از PC یک محدودیت بود و اکنون تصمیم سونی برای معرفی پشتیبانی PC از مدل VR2 نشان‌دهنده افزایش محبوبیت هدست است.

هدست پلی‌استیشن VR2 سونی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و تجربه واقعیت مجازی نسل بعدی را ارائه می‌دهد که هزینه بالای آن را توجه می‌کند. پیشرفت در راحتی استفاده، طراحی و تجربه کلی، VR2 را به عنوان یک دستگاه چشمگیر در فضای واقعیت مجازی نشان می‌دهد و قابلیت‌های کنسول‌های نسل بعدی را به نمایش می‌گذارد.
برای اینکه هدست پلی‌استیشن VR2 در PC استفاده شود، نیاز به سخت‌افزار جدیدی است، چرا که با سخت‌افزار فعلی این کار امکان‌پذیر نیست. iVRy، توسعه‌دهنده درایوری که هدست VR اصلی را قادر می‌ساخت تا روی PC کار کند، گزارش داد که سخت‌افزار جدیدی باید طراحی و تولید شود تا VR2 با PC برای اکثر کاربران سازگار باشد. این سخت‌افزار اضافی برای اینکه کاربران PC بتوانند به ویژگی‌های منحصر به فرد VR2 دسترسی داشته باشند و از تجربیات واقعیت مجازی همه‌جانبه آن لذت ببرند، بسیار مهم است.
اعلامیه سونی مبنی بر پشتیبانی PC از هدست پلی‌استیشن VR2، آن را به عنوان یک گزینه فوق‌العاده و در دسترس برای کاربران PC قرار می‌دهد که به دنبال تجربه واقعیت مجازی با کیفیت بالا بدون نیاز به ایستگاه‌های پایه و کنترلرهای SteamVR هستند. با این حال، جزئیات نحوه اجرای این پشتیبانی مشخص نیست، از جمله اینکه آیا PS5 همچنان به عنوان یک دستگاه واسطه ضروری است یا خیر.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد