هوآوی میت 20 ایکس به همراه دو پرچمدار دیگر این شرکت معرفی خواهد شد

گویا قرار است در رویداد 16 اکتبر شرکت هوآوی علاوه بر میت 20 و میت 20 پرو، هوآوی میت 20 ایکس را نیز رونمایی کند. شایعات و گذارشات بسیاری در مورد پرچمداران این شرکت به گوش رسیده و بعد از اینکه هوآوی توانست در جدول فروش جهانی شرکت قدرتمندی همچون اپل را پشت سر بگذارد و رتبه دوم در فروش را بعد از سامسونگ به خود اختصاص دهد حال همگان منتظر این رخداد بزرگ هستند. هرچند پیش بینی ها و شایعات زیادی در مورد محصولاتی که قرار است در این رخداد رونمایی شود منتشر شد ولی مراسم رونمایی کماکان هیجان خود را حفظ کرده و شایعات نیز به جذاب تر شدن این رویداد افزوده است. شایعات و مشخصاتی که تا کنون از تمام محصولاتی که قرار است در این رویداد بزرگ رونمایی شود را می توانید در اینجا ببینید.

این گوشی گیمینگ جدید قرار است از صفحه نمایش بزرگ 7.2  اینچی اولد بهره ببرد که با توجه به تصویر منتشر شده از یک زوج که چنین گوشی هوشمندی را در دست دارند این ابعاد برای این پرچمدار حدس زده شده است. مشخصات دیگر نیز همانند دو مدل دیگر خواهد بود که قبلا به آن ها اشاره کردیم. بدیهی است که میت 20 ایکس از پردازنده جدید 7 نانومتری اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 980  استفاده خواهد کرد زیرا این پردازنده قدرتمند به راحتی برای یک گوشی گیمینگ جوابگو خواهد بود.

 این پرچمدر هوآوی نیز همانند دو پرچمدار دیگر در رم های 4 و 6 و 8 گیگابایتی و با حفظه های داخلی 64 و 128 و 512 گیگابایتی روانه بازار خواهند شد. باید دید مشخصات دیگر این پرچمداران جدید  که قرار است تا چند روز دیگر یعنی 16 اکتبر رونمایی شود چه خواهند بود. با این وجود بازار گوشی های گیمینگ با توجه به رونمایی های ریزر فون 2 و شیائومی بلک شارک 2 بسیار گرم خواهند شد.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

1 دیدگاه

هوآوی خانواده میت ۲۰ را معرفی کرد - تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو مهر 24, 1397 - 11:58 ب.ظ
[…] این مراسم با شکوه رونمایی از گوشی گیمینگ این شرکت بوده. میت ۲۰ ایکس با صفحه نمایش ۷.۲ اینچی اولد با روزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۴۴ […]
دیدگاه بگذارید