هواوی از آنر مجیک 3 با مودم 5G رونمایی خواهد کرد

گوشی جدید سری آنر

کم کم پوشش شبکه های اینترنتی 5G در حال همه گیر شدن می باشد و شاهد رونمایی گوشی های هوشمند با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G نیز بوده ایم. اما این بار هواوی با انتشار پوستر رسمی خبر رونمایی آنر مجیک 3 را به عنوان گوشی 5G این شرکت وعده داده است.

پیش از این نیز شاهد رونمایی هواوی میت ایکس به عنوان یک محصول خاص بودیم. این گوشی هوشمند سوای قابلیت انعطاف پذیر به مودم های Balong 5000 اختصاصی این شرکت که از شبکه های اینترنتی نسل پنجم پشتیبانی می کند، بهره مند شده بود. اما این سامسونگ گلکسی اس 10 5G بود که به عنوان اولین گوشی هوشمند 5G روانه بازار شد.

مشخصات فنی محدود از آنر مجیک 3

به احتمال زیاد هواوی برای این گوشی هوشمند از مودم اختصاصی خود بهره خواهد برد و احتمال بروزرسانی Balong 5000 تا زمان رونمایی این گوشی هوشمند نیز بسیار کم است.

پوستر رسمی از گوشی جدید سری آنر

از دیگر قابلیت های کمی عجیبی که شایعات به این گوشی هوشمند نسبت داده اند استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 می باشد. در حالی که آنر ک یکی از گروه های تولید کننده زیر نظر هواوی می باشد، خود تولید کننده پردازنده های 7 نانومتری می باشد و در محصولات قبلی این شرکت شاهد استفاده از پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 اختصاصی هواوی بودیم. شاید اطلاعات اشتباه باشد اما آن چیزی که شایعات گفته همین است.

میزان رم 12 گیگابایتی نیز خبر از رونمایی یک گوشی هوشمند در حد و اندازه های یک پرچمدار را می دهد. اما نکته جالب شایعات منتشر شده، مختص سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند می باشد. شایعات خبر از مجهز شدن این محصول جدید به دوربین های اصلی چهار گانه ای را داده اند.

هرچه باشد شایعات منتشر شده چنین مشخصاتی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته اند و با توجه به پوستر منتشر شده بدون شک شاهد رونمایی محصول حدید از سری گوشی های آنر خواهیم بود.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !