ویدئویی از گوشی انعطاف پذیر شارپ: طراحی ساده اما خاص

انقلاب گوشی های هوشمند انعطاف پذیر با رونمایی سامسونگ گلکسی fold شروع شد و بعد از آن در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا نیز شاهد رونمایی گوشی انعطاف پذیر هواوی میت ایکس بودیم. رقابت اصلی ما بین همین دو شرکت قدرتمند بود و هر کدام از این شرکت های سعی داشتند تا محصول خود را بهتر و با کیفیت تر از رقیب خود نشان دهند. اما دی این میان شرکت های دیگری نیز پتنت هایی را برای گوشی های انعطاف پذیر خود آماده کردند و شارپ نیز یکی از این شرکت های می باشد که با توجه به ویدئوی منتشر شده گویا توانسته است اولین گوشی انعطاف پذیر خود را به مرحله تولید برساند.

طراحی ضعیف تر به نسبت گوشی های انعطاف پذیر دیگر

قطعا هر کدام از کاربران گوشی های هوشمند در هنگام استفاده از یک گوشی انعطاف پذیر توقع دارند در هنگام حالت تاشو نیز از گوشی هوشمند خود استفاده کنند. برای مثال سامسونگ گلکسی fold برای ممکن سازی چنین اتفاقی از یک صفحه نمایش مجزا با صفحه نمایش اصلی خود استفاده کرد که شما در هنگام تا شدن این گوشی هوشمند می توانید از صفحه نمایش گر در نظر گرفته شده  استفاده کنید. اما هواوی از همان صفحه نمایش اصلی برای حالت تاشو استفاده کرد و در حالت تاشو شما می توانید از دو صفحه نمایش این گوشی هوشمند استفاده کنید.

گوشی انعطاف پذیر شارپ

اما گوشی انعطاف پذیر شارپ متفاوت است و ما را به یاد طرح منتشر شده از پتنت گوشی انعطاف پذیر موتورولا می اندازد. این گوشی هوشمند بر خلاف گوشی های سامسونگ و هواوی، از سمت بالا به طرف درون خم می شود و شما در حالت تاشو امکان استفاده از این گوشی هوشمند را نخواهید داشت. شارپ تصمیم داشته تا با تولید این گوشی هوشمند تنها توانایی خود را برای تولید گوشی های هوشمند انعطاف پذیر نشان دهد. صفحه نمایش نه چندان بزرگ 6.18 اینچی آمولد با کیفیت 1440×3040 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد