ویدئو HANDS_ON گوشی آنر 20 پرو

در حالی که دو روز از رونمایی رسمی گوشی های آنر 20 و آنر 20 پرو می گذرد، هنوز پیش فروش  این گوشی های هوشمند آغاز نشده است. خط تولید آنر با معرفی این پرچمداران، جایگاهی ویژه در میان غول های قدرتمند این عرصه به خود اختصاص داد. اما لذت دیدن ویدئو HAND_ON گوشی آنر 20 پرو غیر قابل انکار است.

گل سرسبد این گوشی های هوشمند، یعنی مدل پرو، سوای بهره بردن از طراحی بسیار زیبا، از سنسور های دوربینی بهره مند شد که توانست از نظر کیفیت در کنار گوشی های قدرتمندی چون هواوی پی 30 پرو و سامسونگ گلکسی اس 10 5G قرار بگیرد.

برای اولین بار شاهد گوشی هوشمندی بودیم که، از یک سنسور با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4 بهره مند شده است. اما اتفاقات خاص و بی نظیر این گوشی تنها به این اتفاق خلاصه نمی شود و لرزشگیر های اپتیکالی 4 محوره OIS در نظر گرفته شده برای سنسور های 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو این گوشی در کنار دو سنسور دیگر دوربین های اصلی چهار گانه، برای دوربین اصلی هیچ گوشی هوشمند تا به امروز استفاده نشده بود.

حال برای بهتر دیده شده زیبایی های جذاب این گوشی هوشمند، ویدئو HAND_ON گوشی آنر 20 پرو را برای شما بازدیدنندگان عزیز وب سایت بنچیمو در نظر گرفته ایم. البته پیشنهاد می کنیم برای هرچه بیشتر مطلع شدن از مشخصات بی نظیر در نظر گرفته شده برای این پرچمدار قدرتمند، به مطلب هر آنچه که باید از آنر 20 و آنر 20 پرو بداینم مراجعه کنید.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد