ویوو Y95 جذاب و دوست داشتنی معرفی شد

شرکت ویوو همواره در زمینه ساخت و طراحی گوشی های هوشمند عملکرد خوبی را از خود نشان داده است و با استفاده از رنگ بندی های خاص و زیبا کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. حال بعد از شایعات منتشر شده ازمحصول جدید ویوو حال زمان ان رسید تا این شرکت از محصول جدید خود، ویوو Y95 به صورت رسمی رونمایی کند و مشخصات دقیقی از این محصول را به صورت رسمی معرفی کند.

ویوو Y95 از یک صفحه نمایش 6.22 اینچی IPS با رزولوشن 1520×720 پیکسلی بهره می برد که با توجه به اندازه صفحه نمایش این محصول جدید و رزولوشن به کار گزفته شده تقریبا کیفیت مناسبی را به شما ارائه می دهد. ویوو برای این محصول جدید خود تصمیم به استفاده از پردازنده 12 نانومتری اسنپدراگون 439 گرفته است که چیپست تقریبا مناسبی می تواند برای چنین محصول میان رده ای باشد، هرچند نمی شود چنین پردازنده ای را با پردازنده های قدرتمندی چون اسنپدراگون 845 پردازنده های 7 نانومتری Kiirn 980 هوآوی و بایونیک A12 اپل مقایسه کرد ولی برای گوشی میان رده انتخاب مناسبی می باشد.

برای این محصول جدید رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی البته با قابلیت ارتقاء افزایش میکرو اس دی در نظر گرفته شده است. ویوو با توجه به اینکه همیشه از دوربین های مناسبی برای محصولات خود استفاده کرده است، این بار هم برای ویوو Y95 از دو دوربین اصلی مجهز شده به یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با قابلیت عکسبرداری سه یعدی می باشد و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسوز 20 مگاپیکسلی با کیفیت مناسبی بهره می برد. دوربین های این گوشی هوشمند از قابلیت های AI و عکاسی حالت شب برای عکسبرداری در نور کم و به خصوص شب برای به حداقل زساندن نویز های موجود بهره می برد.

باتری قدرتمند 4030 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 8.1 اورئو از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند میان رده می باشد. با توجه به اینکه این محصول جدید به عنوان یک گوشی میان رده محصوب می شود قیمت 230 دلاری در نظر گرفته شده برای آن بسیار مناسب می باشد، که با توجه به مشخصات داخلی و دوربین های مناسب استفاده شده قیمت بسیار معقول و به صرفه ای به نظر می رسد، که با قیمت ها نجومی پرچمدارنی چون سامسونگ گلکسی نوت 9 و گوشی های هوشمند جدید اپل غیر قابل مقایسه است. رنگ های زیبای مشکی و قرمر خاص این شرکت نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد