پتنت منتشر شده از طراحی گوشی انعطاف پذیر گوگل

گوگل بعد از رونمایی گوشی های هوشمند، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس آل با توجه به عملکرد بسیار عالی این گوشی ها، نشان داد که در میان رقبا عرصه گوشی های هوشمند، حرفی برای گفتن دارد. بعد از رونمایی اولین گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی fold و هوآوی میت ایکس در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا، شرکت های دیگر این عرصه نیز فعالیت خود را برای تولید چنین محصولاتی خاص شروع کردند. حال گوگل نیز به این جمع پیوسته، با توجه به پتنت منتشر شده از طراحی گوشی انعطاف پذیر گوگل، این شرکت نیز آماده ساخت چنین گوشی های هوشمندی می باشد.

پتنتی آشنا برای گوشی انعطاف پذیر گوگل

گوگل پتنت جدید از طراحی در نظر گرفته شده برای گوشی انعطاف پذیر خود منتشر کرده که شبیه به طراحی در نظر گرفته شده برای گوشی انعطاف پذیر موتورولا می باشد. البته بعد از موتورولا، سامسونگ نیز دو طرح دیگر برای گوشی های انعطاف پذیر آینده  خود منتشر کرد که شبیه به طرح در نظر گرفته شده برای گوشی انعطاف پذیر گوگل می باشد.

پتنت گوشی انعطاف پذیر گوگل

طرح پتنتی که مشاهده می کنید، این گوشی هوشمند قرار است از یک صفحه نمایش انعطاف پذیری بهره ببرد که از بالا به سمت داخل تا می شود. با این تفاصیل به احتمال زیاد سوای صفحه نمایش این گوشی در حالت معمولی، صفحه نمایش دیگری برای حالت تاشو این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

پتنت گوشی انعطاف پذیر گوگل

این در حالی است که سامسونگ گلکسی fold به سمت داخل اما از کنار تا می شود، و صفحه نمایش دیگری برای حالت تاشو در نظر گرفته شده، اما هوآوی میت ایکس به سمت بیرون خم می شود و با این اتفاق همان صفحه نمایش اصلی در حالت تاشو نیز استفاده می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود