پوستر جدید منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) بصورت رسمی رونمایی خواهند شد، اما خوب با توجه به اختلاف زمانی موجود، احتمال جابه جایی یک روزه این رخداد نیز وجود خواهد داشت. پیش از این تصاویری از رنگ خاص زرد در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی اس 10E منتشر شده بود، حال نیز پوستری از این گوشی هوشمند بصورت رسمی دو روز پیش از رونمایی این خانواده قدرتمند منتشر شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

گلکسی اس 10E ارزانتر اما قویتر از آیفون ایکس آر

استراتژی در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10، همانند جدیدترین پرچمداران اپل می باشد، اما با این تفاوت که گوشی های ارزان قیمت در نظر گرفته شده برای دو خانواده، با یکدیگر از نظر قیمتی تفاوت دارند.

آیفون ایکس آر به عنوان یک گوشی ارزان قیمت با قیمت 845 دلاری روانه بازار شد این در حالی است که قیمت 780 دلاری 65 دلار ارزانتر از آیفون ایکس آر برای گلکسی اس 10E در نظر گرفته شده است.

پوستر منتشر شده رسمی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

در پوستر منتشر شده همان گونه که مشاهده می کنید. جمله ای با معنی محصولی برای لذت بردن همه منتشر شده، که نشان از قیمت پایین این محصول به نسبت دو برادر بزرگتر خود و توانایی خرید برای اکثر کاربران را می دهد.

حال باید خواه یا ناخواه منتظر رونمایی و البته در دسترس قرار گرفتن و مقایسه هایی که انجام خواهد شد باشیم، تا ببینیم این محصولات جدید چه عملکردی را از خود نشان خواهند داد. و البته با توجه به قیمت بالای در نظر گرفته شده 1500 دلاری برای گلکسی اس 10 پلاس، باید دید که سامسونگ نیز به سرنوشت اپل دچار می شود و ضررهای مالی بسیاری را برای این شرکت در بر خواهد داشت یا نه!!!!!!

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود