هنرنمایی 1 میلیون دلاری زاگاتو بروی استون مارتین ونکوئیش

محال است از خودرو سر رشته ای داشته باشید و محصولات زاگاتو را از صد متری نشناسید. خودروهایی که با زبان طراحی مشترکی ساخته می شوند و می توان چهره ای آشنا را در تمام محصولات تولیدی دید. زاگاتو شرکتی است ایتالیایی که عموماً بروی سفارشی سازی دیگر خودروها فعالیت خود را انجام می دهد.

همکاری زاگاتو با استون مارتین به سال ها قبل بر می گردد اما در آخرین همکاری این دو شرکت، محصولی شوتینگ برک بر پایه استون مارتین ونکوئیش ساخته و با قیمت 1 میلیون دلار روانه بازار کرده است. با این که چند سالی است از معرفی این خودرو گذشته است اما دیدن آن در سطح خیابان های لندن هم می تواند برای رهگذران جذاب باشد. استون مارتین ونکوئیش زاگاتو با موتور 12 سیلندر خورجینی با 580 اسب بخار قدرت می تواند در زمان 3.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و در نهایت با رسیدن به سرعت 324 کیلومتر در ساعت، رقیبان بسیاری را زیر کفش های خود نابود کند.

زاگاتو برنامه تولید استون مارتین ونکوئیش شوتینگ برک را با 99 دستگاه کلید زد. خودروهایی که از نظر ظاهری با تمام استون مارتین ها متفاوت است اما در نمای عقب همان زاگاتویی است که باید باشد. نوع طراحی بدنه و نام زاگاتو باعث شده تا خریداران برای داشتن این خودروی منحصر به فرد مبلغ 1 میلیون دلار را پرداخت کنند. در ادامه می توانید ویدئویی از این خودروی خاص را مشاهده کنید.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729