نسل دوم AirPods اپل در سال 2019 معرفی می شود

ایرپاد اپل را باید یکی از موفق ترین محصولات این شرکت دانست. محصولی که در زمان ورود به بازار، جنجالی به پا کرد اما به سرعت به یکی از پر فروش ترین محصولات اپل تبدیل شد. اما نظر تحلیلگران و شواهد ثبت اختراعات تنها نشان از یک مورد دارد : نسل دوم AirPods اپل در سال 2019 معرفی می شود.

این موضوع تا کنون توسط تیم کوک و شرکت اپل تایید نشده است اما به لطف فاش شدن برخی از اطلاعات و مدارک می دانیم که ساخت و عرضه نسل دوم ایرپاد اپل به زودی اتفاق می افتد. اطلاعات نشان می دهد که نسل دوم ایرپاد یک وسیله تناسب اندام است و به نظر می رسد به ویژگی هایی که اپل برای آن در نظر گرفته است می تواند به خوبی فعالیت کاربر را تحت نظر داشته باشد. اپل به دنبال این است که نسل دوم هدفون بی سیم خود را با ویژگی های خاص روانه بازار کند که البته این ویژگی ها تنها با داشتن آیفون امکان پذیر است.

گزارش ها حاکی از آن است که صدای تولید شده توسط این هدفون ها بهینه سازی شده و نسل دوم ایرپاد از صدای باس عمیقی برخوردار است. پشتیبانی از شارژر بی سیم و احتمال عرضه این محصول با رنگ سفید و مشکی از دیگر مواردی است که می توان برای این نسل از هدفون های اپل در نظر داشت.

به گفته تحلیل گران، اپل در حال ساخت امکاناتی برای تولید این هدفون است اما تاریخ دقیق عرضه آن را مشخص نکرده است. پیشبینی می شود که این شرکت محصول جدید خود را در اواخر سال 2019 با قیمتی بین 160 دلار تا 220 دلار روانه بازار کند.

از نظر ظاهری هم گفته می شود اپل در حال کار کردن بروی طرحی خاص است که تا حدودی مشکلات نسل اول ایرپاد را کاهش دهد. هدفون آینده اپل در واقع یک هدفون از Beats Studio است که در بخش صوتی بهینه سازی هایی را دریافت می کند. هدفونی که از تراشه جدید برای اتصال بی سیم بهتر و هماهنگی کامل با سیری بهره می برد تا در کنار ضد آب بودن و داشتن ویژگی های تناسب اندام بتواند به راحتی فروش بالای نسل اول را تحت تاثیر خود قرار دهد.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد