چه گوشی های هوشمندی در رویداد سامسونگ رونمایی خواهند شد؟

رویداد سامسونگ

در حالی که سامسونگ گوشی های میان رده سری A جدید خود را روانه بازار کرده، این گوشی های هوشمند توانسته اند با بهره بردن از قابلیت های مناسب و قیمت مقرون یه صرفه توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کنند. پیش از این شاهد رونمایی رسمی گوشی های سامسونگ گلکسی A10 ، گلکسی A20 و گلکسی A70 این شرکت بودیم و شایعات بسیاری از گوشی گلکسی A90 این شرکت تا به الان منتشر شده که حال قرار است بزودی رویداد جدید را سامسونگ برگزار کند و هدف اصلی این رویداد رونمایی از گوشی های هوشمند میان رده سری A این شرکت خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A80 و گلکسی A60

در حالی که شایعات خبر از رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی A90 با دوربین سلفی پاپ آپ با طراحی خاصی را می داد. قرار است در مراسمی که بزودی برگزار می شود شاهد رونمایی گوشی های میان رده گلکسی A80 و گلکسی A60 این شرکت باشیم.

سامسونگ گلکسی A70

اطلاعات دقیقی از این گوشی های هوشمند در دسترس نیست اما گلکسی A80 همانند گلکسی A90 قرار است از دوربین سلفی پاپ آپ با طراحی خاصی بهره مند شود به این شکا که دوربین های اصلی دوگانه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، هنگام نیاز  به دوربین سلفی به صورت دورانی نقش دوربین های سلفی این گوشی را نیز ایفا خواهند کرد. صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد در نز گرفته شده باعث شده تا سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

گلکسی A60 نیز سوای بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی سه گانه از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره مند خواهد شد و صفحه نمایش 6.3 اینچی آمولد نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. گلکسی A60 همانند گلکسی A8s قرار است از صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی o بهره مند شود که با توجه به جنس آمولد در نظر گرفته شاهد صفحه نمایشی یکدست با کیفیت بسیار بالا خواهم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

تحلیلی بر مشخصات RTX 5090 و RTX 5080 انویدیا پیش از معرفی رسمی