کنترلر Astro C40 TR برای پلی استیشن : با سلیقه خودت بازی کن

به نظر می رسد بعد از رونمایی از کنترلر الیت ایکس باکس وان، سونی هم به فکر ساخت کنترلر C40 TR افتاده تا کمی رقابت در این زمینه داغ تر شود. البته مدتی است که سونی ساخت دسته های بازی را برای پلی استیشن از انحصار خود خارج کرده و به توسعه دهندگان وتولیدکنندگان کنترلرهای بازی، اجازه داده تا دسته هایی با قابلیت های بهتر را تولید کنند.

مطالب بیشتر در بخش بازی و سرگرمی

شرکت Astro در حرکتی عجیب، کنترلری با قابلیت های عالی و التبه ظاهری بسیار جذاب را برای کنسول پلی استیشن تولید کرده است. این کنترلر به کاربر اجازه می دهد با هر سبک بازی و هر ژانری، کنترلر را شخصی سازی کند. قابلیت شخصی سازی کامل دکمه ها برای هر گیمری یک ویژگی عالی و کاربردی است که باعث می شود در گیم پلی، و رسیدن به اهداف، سریع تر و با دقت بیشتری این مهم صورت گیرد.

با سلیقه خودت بازی کن

در این کنترلر ماژول ها قابلیت جابجایی دارند و کاربر می تواند با استفاده از قطعات موجود سفارش سازی دلخواه را بروی این دسته اجرا کند. قابلیت تعویض دکمه های شوک با یک پد لمسی و همچنین تغییر دکمه های L3 و R3 با دکمه های آنالوگ از مهمترین ویژگی های شخصی سازی این کنترلر است. از نظر طراحی، با کنترلری ارگونومیک همراه هستیم که به خوبی در دست گیمر می نشیند و البته در کنار دکمه هایی که در جای مناسب قرار گرفته اند تا کار با این وسیله جذاب تر از نمونه های مشابه شود.

کاربر می توان با استفاده از سوئیچ Mode Onboard، دسته را در حالت بی سیم یا سیمی قرار دهد تا با توجه به محیط اطراف، نتیجه بهتری را دریافت کند. البته کنترلر C40 TR چه با اتصال با سیم و چه بی سیم، می توان از طریق جک 3.5 میلی متری، صدای مورد نظر گیمر را از هدفون یا هر پخش کننده دیگر، پخش کند.

جالب است بدانید که کنترلر C40 TR با برچسب قیمت 200 دلار، از دسته با کیفیت سونی که همراه کنسول ارائه می شود 160 دلار گرانتر است. همین مورد و البته کیفیت ساخت بالای C40 TR نشان می دهد با محصولی لوکس طرف هستیم.

پست های مرتبط

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند