گلکسی نوت 10 پرو نام رسمی در نظر گرفته شده برای یکی از پرچمداران سری نوت

سامسونگ گلکسی نوت 10

بعد از معرفی آخرین پرچمدار سری نوت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 این بار دیگر برای این سری چذاب سامسونگ شاهد رونمایی تنها یک گوشی هوشمند نخواهیم بود و شنیده ها نشان از آن دارد که این بار سامسونگ تصمیم گرفته تا گوشی های گلکسی نوت 10 را در قالب یک خانواده روانه بازار کند. حال به لطف اخبار منتشر شده نام رسمی یکی از محصولات این خانواده مشخص شده که به طبغ پیش بینی نام های اعضای دیگر این خانواده چندان مشکل نخواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس 10 پرو

پیش از این نیز گفته بودیم که پرچمداران جدید سری نوت این شرکت قرار است با دو صفحه نمایش 6.75  و 6.28 اینچی درچهار مدل مختلف روانه بازار شوند. دو گوشی از چهار گوشی این خانواده نیز قرار است با بهره بردن از مودم هایی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G نماینده های جدید گوشی های 5G این شرکت باشند.

سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو نامی خواهد بود که برای عضو این خانواده با صفحه نمایش 6.75 اینچی در نظر گرفته شده، در کنار این گوشی هوشمند شاهد رونمایی گلکسی نوت 10 پرو 5G نیز خواهیم بود. با این تفاصیل به احتمال زیاد دو گوشی هوشمند دیگر این خانواده با نام های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 5G معرفی خواهند شد، البته لازم است که بدانید تنها نام گلکسی اس 10 پرو تصویب شده و نام های دیگر پیش بینی و تجربه ای است که از نام گذاری سامسونگ برای گوشی های هوشمند خود دارد.

اطلاعات دیگری از این گوشی های هوشمند در دسترس نیست، اما سوای صفحات نمایش در نظر گرفته شده پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه پردازنده اگزینوس 9820 با توجه به بازار فروش این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد