گوشی میان رده سری ردمی شیائومی با سنسور های دوربین قدرتمند در راه است

در چند روز گذشته شاهد اخبار منتشر شده از پرچمداران جدید شیائومی برای سری ردمی گوشی های هوشمند  این شرکت بودیم. اما هر شرکت فعال در عرصه گوشی های هوشمند در کنار محصولات قدرتمندی که در قالب یک پرچمدار رونمایی می شوند برای از دست ندادن بازار فروش جهانی، به ارائه گوشی های هوشمند میان رده ای با امکاناتی مناسب و البته قیمت به صرفه توجه ویژه ای دارند. شیائومی نیز با توجه به شایعات منتشر شده قرار است محصول میان رده سری ردمی خود را با مجهز کردن به سنسور های دوربین قدرتمند روانه بازار کند.

شیائومی باهوش مثل همیشه

قطعا اصلی ترین دلیل رتبه اول فروش گوشی های هوشمند جهاین که در اختیار سامسونگ می باشد، به دلیل ارائه گوشی های هوشمند میان رده مناسب این شرکت می باشد. شیائومی نیز بصورت معدودی گوشی هایی را در قالب یک پرچمدار روانه بازار می کند و بیشتر تمرکر خود را برای محصولات میان رده خود گذاشته.

مشخصات فنی منتشر شده از گوشی میان رده سری ردمی شیائومی

یکی از اصلی تری معیار های کاربران برای خرید گوشی های هوشمند میان رده، سنسور های در نظر گرفته شده برای آن گوشی می باشد. حال محصول جدید شیائومی با توجه به تصویر منتشر شده قرار است از دوربین های اصلی سه گانه قدرتمندی، مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور 13 مگاپیکسلی عریض به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی عمقی برای عکاسی حالت سه بعدی برای محصول جدید میان رده خود استفاده کند. اطلاع دقیق از صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند را نداریم اما باتری 4000 میلی آمپری در نظر گرفته شده انتخاب مناسبی به نظر می رسد. پردازنده اسنپدراگون 730 نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای گوشی میان رذه جدید شیائومی خواهد بود که در تصویر نیز مشاهده می کنید.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد