Horizon Zero Dawn 2 در سال 2021 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

اگر بخواهیم لیستی از برترین بازی های تاریخ که به طور انحصاری برای پلی استیشن عرضه شده تهیه کنیم، مطمئنا جایگاه Horizon Zero Dawn در قسمت بالایی جدول خواهد بود. عنوانی فوق العاده زیبا که در سال 2017 منحصرا برای پلی استیشن 4 عرضه شد و موفق نقدها و بازخوردهای بسیار مثبتی را از سوی منتقدین و کاربران دریافت کند. در اواخر همان سال عرضه بازی نیز، بسته ای الحاقی با عنوان The Frozen Wilds نیز منتشر شد که محتوای مفید بیشتری را به بازی اضافه کرد.

در حالی که حدودا دو سال از انتشار قسمت اول Horizon Zero Dawn میگذرد، اکنون شایعاتی در مورد قسمت بعدی این شاهکار صنعت بازی به گوش میرسد. در حالی که Horizon Zero Dawn 2 فعلا رسما تائید نشده است، Janina Gavankar، صدا پیشه زن تقریبا تائید کرده است که قسمت دوم این بازی در دست کار است اما بر اساس گزارشی جدید، این بازی به این این زودی ها منتشر نخواهد شد.

بر اساس افشای خبری جدید، Horizon Zero Dawn 2 احتمالا در سال 2021 برای نسل بعدی کنسول بازی پلی استیشن منتشر خواهد شد. این شایعه توسط یک توسعه دهنده سوم شخص ناشناس منتشر شده است بنابراین چندان معتبر و قابل اعتماد نیست و برای اطمینان بیشتر باید تا اعلان رسمی از سوی ناشر بازی منتظر بمانیم.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024