گلکسی A7 اولین گوشی مجهز به سه دوربین اصلی سامسونگ

شایعات خبر از گوشی میان رده جدید خانواده A شرکت سامسونگ مجهز به سه دوربین اصلی می دهد. این اتفاق برای یک گوشی میان رده قابلیت بسیار خوبی به نظر می رسد قابلیتی که کاربران توقع این اتفاق را در گلکسی اس 10 داشتند اما گویا قرار است سامسونگ چنین قابلیتی را در گلکسی A7 به کار بگیرد.

دوربین:

گلکسی A7 از یک دوربین 24 مگاپیکسلی اصلی با فناوری پیکسل بنیادی یا همان pixel-binning همانند هوآوی پی 20 پرو بهره می برد به شیوه ای که داده ها 4 پیکسل در یک پیکسل خلاصه و جمع آوری میشود که باعث بالا رفتن و بهتر شدن کیفیت عکس برداری می شود. دوربین دوم 8 مگاپیکسلی که سامسونگ آن را لنز فوق العاده گستره نامیده است باعث عکس برداری با قابلیت 120درجه می شود و نیز یک لنز عمقی 5 مگاپیکسلی برای عکس های سه بعدی استفاده شده است. سامسونگ به فکر علاقمندان عکس ها سلفی نیز بوده و یک دوبین 24 مگاپیکسلی با یک فلش ال ای دی را برای این محصول جدید در نظرگرفته است.

طراحی:

بیشتر مواد تشکیل دهنده این گوشی هوشمند میان رده از مواد شیشه ای با کیفیت مناسب بوده وقرار است در رنگ های آبی، سیاه، طلایی و صورتی روانه بازار شود. نکته شاید کمی بد در رابطه با طراحی این محصول جدید استفاده از سنسور اثر انگشت در قسمت کناری به جای پشت و یا صفحه نمایش گوشی باشد. گلکسی A7 قرار است در ابعادی تقریبا بزرگ 159.8×76.8×7.5 میلی متری و وزن تقریبا سنگین 168 گرمی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

مشخصات و صفحه نمایش:

گلکسی A7 دارای صفحه نمایش 6 اینچی آمولد با رزولوشن 1080×2220 پیکسلی با نسبت تصویر 18.5 به 9 می باشد. برای پردازنده A7 قرار است از پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون و پردازنده اگزینوس به صورت ترکیبی استفاده شود و قرار است طبق نمونه آزمایشگاهی این محصول میان رده جدید از انروید 8.0 بهره ببرد. گلکسی A7 در سه مدل با حافظه های 4GB/64GB ، 4GB/128GB و 6GB/128GB و قابلیت افزایش حافظه میکرو اس دی روانه بازار خواهند شد. باتری 3300 میلی آمپری با پورت میکرو یو اس بی با قابلیت شارژ سریع باتری قابل قبولی برای این محصول 6 اینچی می تواند باشد.

قیمت و تاریخ انتشار:

طبق گفته های این شرکت کره ای به احتمال خیلی زیاد پاییز امسال به طور رسمی از این گوشی هوشمند پرده برداری خواهد کرد در رابطه با قیمت این محصول هنوز اخبار دقیقی در دست نیست اما با توجه به شایعات و مشخصات گلکسی A7 به عنوان یک گوشی میان رده قیمت حدود 407 دلار پیش بینی می شود.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !