گوشی‌های Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE اواخر سال 2024 عرضه خواهند شد

قبلاً شایعه شده بود که شرکت سامسونگ مدل مقرون به صرفه‌ای از گوشی گلکسی زد فولد یا همان نسخه FE و همچنین گوشی Z Fold Ultra را عرضه خواهد کرد. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که عرضه Z Fold FE نزدیک است و Z Flip FE هم آن را همراهی خواهد کرد.

این اطلاعات از چین منتشر شده و ادعا می‌کند که سامسونگ گوشی‌های Galaxy Z Fold FE و همچنین Galaxy Z Flip FE را در سال 2024 عرضه خواهد کرد. به طور معمول، باور کردن چنین شایعاتی سخت است، اما نام این دستگاه‌ها مدتی است در سراسر اینترنت پخش می‌شوند و شایعه امروز پایه و اساس بیشتری برای وجود این دستگاه‌ها فراهم می کند.

ابعاد گوشی Galaxy Z Fold FE در صورت تا شدن 155.1 در 67.1 در 14.2 میلی‌متر خواهد بود و Galaxy Z Flip FE در صورت باز شدن ابعادی برابر با 165.2 در 71.9 در 6.9 میلی‌متر خواهد داشت. گوشی Flip FE با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 و Fold FE با اسنپدراگون 8 نسل 2 یا اگزینوس 2200 عرضه خواهد شد. شاید تعجب کنید که چرا از تراشه‌های به نسبت کم‌قدرت استفاده شده، بنابراین دوباره اشاره می‌کنیم که این دستگاه‌ها مدل‌های مقرون به صرفه هستند.

شرکت سامسونگ Galaxy Z Fold FE را در انواع پیکربندی رم 12 و 16 گیگابایتی عرضه خواهد کرد، در حالی که Galaxy Z Flip FE تنها در پیکربندی 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. از نظر فضای ذخیره‌سازی، هر دو دستگاه احتمالاً دارای گزینه‌های 256 و 512 گیگابایتی باشند.

این شایعه همچنین ادعا می‌کند که گوشی‌های Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE قرار است اواخر سال 2024 عرضه شوند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد